ms.førstegang Skrevet 7. september 2009 #1 Skrevet 7. september 2009 Jeg har jo hatt mange negative tester. Men jeg har sånn følelse "Jeg vet jeg er gravid " Så i morges tok jeg en Clearblue. Ikke digital, men der det kommer et + tegn om den er positiv.. Så syntes jeg at jeg så en antydning til den lodrettestreken.. Så når samboer kom hjem, spurte jeg om han også så den. Ja det gjorde han sa han. Men han syntes den var for svak til at jeg kunne være gravid sa han.. Men, er jeg gravid da eller? Har jo aldri hatt positiv test før så.. Streken er veldig svak, men du ser den.. Men tror ikke den vises på evt bilde.. Hva tror dere ?? Den er veeeldig svak, men det er vel en strek der når begge ser den?
*LillaMeg* Skrevet 7. september 2009 #2 Skrevet 7. september 2009 Tid er mensen? Her var det sånn at de første testene jeg hadde var svaaaakt positive, (før IKM) Så ble streken bare sterkere og sterkere.. Og når jeg hadde ikm så var streken sånn den skal liksom.. Får du positiv test uansett hvor sterk streken er, så har du hvertfall hcg i kroppen.. Var streken samme farge som kontrollstreken eller den vannrette streken?
ms.førstegang Skrevet 7. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2009 Den er veldig veeeeeldig svak blå ja. Men den er like brei som den kontroll streken..
Julelita Skrevet 7. september 2009 #4 Skrevet 7. september 2009 en positiv test er en positiv test. Gratulerer så mye. Jeg ville tatt en ny test med morgenurin og se om den blir noe sterkere bare sånn for sikkerhets skyld, da.
3barnsmor? Skrevet 7. september 2009 #5 Skrevet 7. september 2009 så lenge streken kom under tidsfristen så er den positiv, kom den etter den så skal du se bort fra den.
*LillaMeg* Skrevet 7. september 2009 #6 Skrevet 7. september 2009 Hmmm.. Ta en ny test med morgenurin.. Men en positiv test er en positiv test da.. Gratulerer..
ms.førstegang Skrevet 7. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 7. september 2009 Tørr ikke akkurat juble enda :-) Men var å kjøpte meg en CB digital i stad som skal taes med morgenurin i morgen :-) Spennende altså.. har masse symptomer også: Følsomme brystvorter Kveldskvalm Oppblåst Nedre del av magen har blitt hardere Huff.. Jeg mååå holde meg til i morgen!!!
KirstenAnn64 Skrevet 8. september 2009 #9 Skrevet 8. september 2009 Hvordan gikk det??? Er du gravid????
21.april Skrevet 8. september 2009 #10 Skrevet 8. september 2009 Jeg hadde det som deg...veldig veldig svak strek, og først etter 7 dager, med 7 tester følte jeg meg trygg på at jeg faktisk var gravid. Testene ble sterkere og sterkere for hver dag. Så da er det bare for meg å si, Gratulerer!!
ms.førstegang Skrevet 8. september 2009 Forfatter #11 Skrevet 8. september 2009 Den viste ikke gravid. Og jeg er kjempe skuffa.. Var som å få seg en på trynet! Men jeg føler at det enda ikke stemmer da.. For jeg har så mye symptomer
*LillaMeg* Skrevet 8. september 2009 #12 Skrevet 8. september 2009 Så trist.. Vet godt hvordan det er.. Har hatt en del av de og når vi prøvde. Men tid skal du ha mensen? For om du tester lenge før ikm kan du få negativ, selv om den egentlig er positiv.. Sier ikke dette for å gi deg falske forhåpninger.
ms.førstegang Skrevet 8. september 2009 Forfatter #13 Skrevet 8. september 2009 Jeg føler selv at det er feil! Jeg føler meg så gravid. Er kvalm, oppblåst, ømme brystvorter, nedre del av magen er blitt litt hardere, livmorhalstappen er myk utenpå, hard inni og bakovervendt. Jeg aner egentlig ikke når jeg skal ha mens, men det er iallefall ikke mer enn en uke til. Forrige mens var bare litt gammelt blod, så vet jo ikke om jeg skal regne det som mens.. Huff..
ms.førstegang Skrevet 9. september 2009 Forfatter #14 Skrevet 9. september 2009 Jeg har tatt enda en test nå.. QR, og den viser også en SVAAAAK lyserosa strek .. Huff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå