Gå til innhold

Hvordan reagerer Storkklinik på høy BMI?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det er noen som har støtt på problemer med Storkklinik i forbindelse med overvekt/høy BMI?

Jeg har høyere BMI enn det som anbefales, men er ikke helsefarlig overvektig på noen måte. Frisk og sunn, egentlig! Men er veldig redd for at det med BMI'en skal bli et problem og i verste fall stoppe meg fra å i det hele tatt få gjøre et forsøk på Stork....

Noen som har erfaringer rundt dette? På forhånd takk for svar!!!

Skrevet

Hei, jeg tror ikke du vil bli nektet å prøve, men jeg ble anbefalt å gå ned i vekt før jeg begynte. Overvekt er medvirkende til nedsatt fertilitet - og de vil vel gjerne at vi er så sunne som mulig når vi prøver, uten røyk, moderat med alkohol og med så lite overvekt som mulig. Det øker vel sjansene for å lykkes raskere.

Skrevet

Hei.

Jeg har nettopp vært der (03.09.2009)og blitt insiminert og har høy BMI. De svarte på spørsmål som jeg hadde rundt overvekt og graviditet og rådet de ga meg var å fortsette med trening og leve sunt.

De var kjempekoselige. Jeg venter i spenning og kjenner på "tegn" hele tiden. Jeg ville ikke bekymret meg for Stork klinikkens reaksjon, de er veldig hyggelige(iallefall Lillian). Lykke til ;-)

Skrevet

Hei.

Jeg er overvektig og akkurat fått en liten storkfrøken.

De sa ingenting på overvekten min, men de spurte om kostholdet mitt og treningsvaner. Jeg trener mye og spiser sunt - og det syntes damen jeg snakket med var fint. Ikke noe mer.

Hilsen en tjukkas mamma ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...