Denisel Skrevet 7. september 2009 #1 Skrevet 7. september 2009 fikk beskjed at legen min ikke kan ta meg inn før neste uke! Jeg vil ikke vente så lenge jeg.. har fortsatt brunaktig utflod og i morgen går jeg inn i 6 uke.. Klarer ikke gå rundt å ikke vite.! Så jeg skal be legevakten henvise meg til UL igjen.. tror dere de kan evt se noe plommesekk så tidlig? Jeg blir gal av å gå rundt slik som jeg gjør nå.. jeg tenker alt fra graviditet utenfor livmor til SA til MA og jeg blir gal! off.. drar dit etter jobb og håper de kan hjelpe meg:)
Gjest Skrevet 7. september 2009 #2 Skrevet 7. september 2009 Ønsker deg lykke til og krysser fingrene for at alt er bra! XXX
indigomamma Skrevet 7. september 2009 #3 Skrevet 7. september 2009 masse masse lykke til xxxx fingrer og tær.
mamma06_endelig-liten-spire<3 Skrevet 7. september 2009 #4 Skrevet 7. september 2009 Jeg kan desverre ikke svare på spm ditt.. Men jeg håper alt er bra, og ønsker deg lykke til!
Gjest Skrevet 7. september 2009 #5 Skrevet 7. september 2009 Ja,Linnali...regner med de kan det.De så da at min var tom i uke 7... Håper alt går bra og at spiren din fortsatt er der...=0) klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå