Gå til innhold

hjelp meg å rangere disse jentenavnene!

Anbefalte innlegg

fordel 20 poeng til navnene på lista, gi flest poeng til de du liker best. du trenger ikke å gi alle poeng. :) Storesøster heter Victoria Isabell! Tror ikke vi skal ha dobbelnavn gangen her. Har du noen fine navn av samme type, så kom gjerne med dem:)

Nathalie Madeleine

Amalie

Mina

Evelina

Sienna

Iselin

Melina

Eline

Andrea

Danielle

Cassandra

Fortsetter under...

Victoria Isabell er nydelig! :-)

Jeg gidder ikke fordele 20 poeng, men gir heller hvert enkelt navn er ''karakter'' fra 1-10, hvor 10 er det beste ;-)

Nathalie - 8 p

Madeleine - 8 p

Amalie - 5 p

Mina - 5 p

Evelina - 10 p

Sienna - 8 p

Iselin - 7 p

Melina - 9 p

Eline - 5 p

Andrea - 6 p

Danielle - 4 p

Cassandra - 4 p

Mine favoritter er altså Nathalie, Madeleine, Evelina, Sienna og Melina!

Hva med Madeleine Nathalie? Nathalie Madeleine? Evelina Madeleine? Olivia Madeleine? Emma Nathalie? Sienna Madeleine? Evelina Danielle? Sarah Nathalie? Leah Madeleine? Leah Evelina?

Annonse

Nathalie har alltid vært favorittnavnet mitt, men har i det siste blitt litt usikker..

Liker Madeliene veldig godt, men ingen som tenker at det blir teit med tanke på den svenske kongefamilien? Victoria og Madeleine... Sambo er overbevist om at vi alltid vil få høre det..

Liker Mina Evelina sammen:) Men av en eller annen grunn vil vi (kanskje) helst ha bare ett navn gangen her.. :P Men fine kombinasjoner du kommer med:) Leah er jo fint...Hmm..

Victoria Isabell var nydeleg

Sjølv har eg Victoria på min datter,og eg har tenkt på Tia Madelen til neste...kva synst du om da???

eg likar og veldig godt Madeleine/Madelen men har og tenkt tanken Victoria og Madeleine...Men folk får no berre sei kva dei vil.....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...