Gå til innhold

Bekkenløsning??

mamma06_endelig-liten-spire<3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg er gravid med nr 2 nå, og er 8 uker på vei.

I helga fikk jeg så store smerter i hofta/rumpeballen på den ene siden, at jeg ikke klarte å sitte. Hadde store problemer med å gå også.

Det er litt bedre idag, men måtte holde meg hjemme fra jobb.

Lurer på om det er noen der ute som vet om dette kan være bekkenløsning? Har hørt eller lest en plass at noen kan få det veldig tidlig, og har også hørt det kan være større sjanse 2. gangen...

Er det noen som vet?

Første svangerskap gikk mer eller mindre prikkfritt, men nå er jeg slapp utrolig trett og har fått kveldskvalme de siste dagene..

Nå håper jeg bare det ikke er bekkenløsning jeg har fått..

Har litt korsryggproblemer utenom, som jeg går til behandling for..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er tidlig for bekkenløsning. Jeg hadde noen smerter som kunne minne om det helt tidlig (uke 5-6), er nå i uke 11 og kjenner ingenting.

Fikk bekkenløsning da jeg var 5 mnd på vei sist sv.skap.

Nå går jeg til akupunktør for å forebygge, orker ikke å gå gjennom det en gang til, sist slet jeg i mange mnd etter fødselen også.

Har også hørt at omega 3 er veldig bra som forebyggende.

Jeg er også trett og fryktelig kvalm om kvelden - synest det er bedre å være kvalm om kvelden enn om morgenen (viss jeg må velge da...;)

Lykke til!!!

Skrevet

Takk for svar. Ble litt lettet nå og bekymrer meg litt mindre om bekkenløsning akkurat nå :) Kanskje det gir seg etterhvert:)

Håper for din del at du slipper denne gangen. Krysser fingrene for deg.

Skal være helt enig i et det er bedre å være kvalm om kvelden.. Da er man uansett hjemme likevel (de fleste iallefall) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...