lykkelig tobarnsmamma Skrevet 7. september 2009 #1 Skrevet 7. september 2009 Hei! Jeg hjelper søsteren min med noen sanger til sønnens konf til helgen og skriver personlige presentasjonsvers av gjestene til sangen "Alle sammen reiser seg"... Jeg vet at sangen også har noen generelle vers, som "de med briller reiser seg" osv... Er det noen som har vært borti den og har noen artige innspill? Begynner å haste:)
*Villekulla* Skrevet 7. september 2009 #3 Skrevet 7. september 2009 Denne sangen er artig. Vi har hatt den i begge mine foreldres 50-års dager. Vet ikke om disse innspillene passer inn i en konfirmasjonssang, men skriver det ned. Har ikke sangen akkurat for hånden, men kan jo ramse opp det jeg husker: De som røyker reiser seg De med penger reiser seg De med restskatt reiser seg De med fartsbot reiser seg De med hunder reiser seg De med katter reiser seg Øl`ens venner reiser seg Vinens venner reiser seg Skolelys reiser seg De med bilring reiser seg De som snorker reiser seg osv osv...
lundis Skrevet 7. september 2009 #4 Skrevet 7. september 2009 Jeg var med i et selskap hvor det ble sunget "Smugrøykerne reiser seg".. Det passer jo da best om man vet om det er noen smugrøykere i selskapet (og kanskje ikke så godt i en konfirmasjon). Men det ble en del latter av det i selskapet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå