Gå til innhold

Snart har vi kanskje tvillingene her

kommende mor til 4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammmen. Da ble jeg fløyet med helikopter til sentralsykehuset på lørdag formiddag. Premature rier. Fikk lungemodningssprøyter og drypp for å utsette fødselen. Nå to dager senere er de fortsatt der inne. Dryppet er tatt ned. Blir det fødsel nå blir den ikke stoppet. Uke 33+1 no. Både gleder og gruer meg. Håper de holder seg der min. en uke til. Har sengeleie, og får kun lov å dusje og gå på do. Rimelig kjedelig siden jeg er i veldig fin form!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, snakk om en noe dramatisk helg, kanskje!

Det er utrolig kjedelig å ligge på sykehus når man egentlig er i grei form, ja - håper du finner på noe slik at tiden går litt fortere.

Lykke, lykke til med innspurten!

Skrevet

Hei kommende mor.

Jeg vet akkurat hvordan du har det! Samme historie her, bare jeg var i uke 30 da det startet. I uke 31 kom jentene, og var bittesmå. Likevel har det gått såååå bra, og vi har bare gode minner fra tiden som har gått. Ønsker det samme for deg også, at du får en positiv opplevelse. Og dine to har jo allerede fått to uker mere enn mine, så dette håper vi skal gå bra!

Lykke til, det er ikke så gøy å ligge i ro å bare vente. Tiden føles sikkert kjempelang akkurat nå. Håper likevel at du etter forholdene har det bra.

Klem fra meg :o)

Skrevet

Hei og tusen takk for koselige hilsninger. Godt å høre at alt står bra til med de små melina.

Her har ting heldigvis roet seg. Får lov å hente maten min selv no!!!!!!! Kommet til 33+5, så det går rette veien. Fremdeles i fin form, men blir slapp av bare å ligge. Gleder meg til helgen. Mannen og de to jentene mine kommer og skal ligge på sykehushotellet, og jeg får lov å bli trillet dit i rullestol!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...