fullfartheledagen-med en til! Skrevet 7. september 2009 #1 Skrevet 7. september 2009 Jeg er i uke 8 og utfloden har frem til nå vært litt sånn tykk melkeaktig. igår da jeg var på do kom det plutselig ordentlig seigt blankt slim. ikke mye men litt. Mulig det ikke betyr noen verdens ting, men syntes det var litt rart. Idag er det helt normalt igjen. Alt virker normalt ellers. Grrr! Så mye å henge seg opp i når man er gravid! Men, noen som har en ide? Tusen takk for svar:-)
Molait Skrevet 7. september 2009 #2 Skrevet 7. september 2009 Fleste har sånn. Laaange ekle slimtråder og utflod i diverse former:) Skal mye til før detaljer blir ekle her inne...vi er ganske herdet:)
fullfartheledagen-med en til! Skrevet 7. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2009 Hehe, godt å høre. Ble litt skremt, for jeg tenkte slimpropp med en gang... Men men, får bare innfinne oss med alskens rarieteter!
Molait Skrevet 7. september 2009 #4 Skrevet 7. september 2009 mm, men slimproppen er det gjerne mer blodstriper i og er mer "propp" men så tidlig vet jegg ikke hvordan en slimpropp ser ut. Jeg tror jegg mistet min i uke 13 sist. (og passet ift at unga kom 3 dager senere.) Da tenkte jeg faktisk at dæven, dette er da slimproppen (dog i mindre format og ekkelhet enn ved fullggått) Har hatt mange slimtråder og klædder nå men ikke tenkt slimpropp med noen av de... Uansett kan man miste deler av slimproppen uten at det gjør noe. Den i seg selv er bare for å tette ift bakterier og sånt. Og det prduserers stadig emr slim så det skulle gå bra:)
fullfartheledagen-med en til! Skrevet 7. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 7. september 2009 Ja,for når jeg fødte sist, var slimproppen sånn stor med blodstriper i, det er riktig. Og da kom det så mye rart samtidig, hehe. Nei, tror nok det bare er miljøet der nede som forandres under graviditeten, og har hørt at utfloden kan variere:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå