Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere fått beskjed om å ta det med ro og eventuelt fått sykmelding når dette har oppstått?

Mistet i uke 7 sist gang og da blødningen begynte fikk jeg beskjed på legevakta om å leve som normalt...

Nå var vi så heldig å bli på vei med ny spire med en gang,men idag våknet jeg igjen med litt blod...uff...blir så kjei..=0((

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt en MA, og da fikk jeg også beskjed om å leve som normalt, men ta det litt rolig, ikke ha samleie og ikke bade. Fikk ikke sykemelding. Denne beskjeden fikk jeg etter UL med hjerteaktivitet etter å ha småblødd i 4 dager. Blødningen fortsatte og uken etter ble det konstatert MA.

Ei venninne opplevde noe av det samme, men hun fikk sykemelding og beskjed om å holde seg i ro. Med henne gikk det derimot greit og endte ikke i SA/MA, selv om jeg tror hennes blødninger "så verre" ut enn mine. Det er jo ikke så lett å sammenlikne slike ting, men jeg skulle ønske jeg hadde vært sykemeldt også den gangen - så hadde jeg i alle fall følt at jeg hadde gjort det jeg kunne.

Litt blod er jo heeelt normalt, så jeg tror jeg ville sett det an litt var jeg deg. Veldig mange opplever å blø litt i svangerskapet uten at det er noe problem i det hele tatt. Men uansett, ta kontakt med lege. Og fortsetter blødningene ville jeg ikke nølt med å kreve sykemelding.

Lykke til!! Det går helt sikkert fint :)

Skrevet

Ikkesant...dette er min 4 og jeg har aldri blødd så mye som en dråpe med noen av de andre,så for meg er ikke det normalt...

Fikk time hos legen i morgen tidlig så han har faktisk ikke noe valg,gidder ikke gamble...

Jeg blødde ikke mye forrige gang jeg mistet og de sa det var normalt da og, men nå går ikke den helt inn hos meg,har ikke lyst og miste igjen og har en hektisk jobb så må prøve alt for at det ikke går galt denne gangen også...klart det kan det for det,men da har jeg iallefall prøvd det jeg kan...

Takk for svar uansett=0)))

Skrevet

jeg blødde en del med siste mann. i begynnelsen fikk jeg beskjed om å leve som normalt . men lengre og lengre ut isvangerskapet fikk jeg beskjed om å ta det med ro. og ble innlagt på sykehuset noen ganger.

Skrevet

ok...har gudskjelov ikke blødd noe mer nå,men kan love pumpa gikk i hundre på morran her...

Blir spennende å se hva legen sier i morra,fastlegen har ferie så vet ikke enda hvem jeg får...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...