Gå til innhold

Akkurat tatt testen....gått 3 minutter nå..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..og ingen strek ennå...men den kan ligge i 10 minutt og cb'en står det så...!! Har ennå noen minutter til gode.. Haha!! Snakk om å håpe til siste slutt. :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

e nok bare babyornot.no sine tester som e litt for velvillige :(

Skrevet

Har du ikm i dag?

Spennende:)

Jeg fikk positiv test i dag 3 dager før Ikm

Skrevet

Ingen antydning te verken skyggestreker, sytrådstreker eller noenting. Da må eg bare si det folk. IKKJE kjøp tester fra babyornot.no.. Det e rett og slett falsk positive tester.

Skrevet

...huff...får vel forberede meg på å bli sjuk og då..... ikkje at eg trodde eg kom te å få positiv test i dag, men likevel...hadde vært så godt å ha ein grunn te at en føler seg heilt uttappa for energi, slapp og dårlig og masse magevondter. Har bare lyst å legge meg og ikkje stå opp igjen før om ein måned...kanskje eg har fått mensen då?

Nei nå har eg bare mest lyst å grine.... :( E jo på dag 40 i dag ca...fy faen..

Skrevet

Jeg føler så veeeldig med deg. trodde virkelig det klaffet denne mnd for deg. Men ingen tr-da er det håp enda. Krysser alt jeg har. Klem

Skrevet

ååååå, så kjedelig ;( føler med deg *snufs*

Skrevet

Uff, det var trist... :(

Men så lenge du ikke har fått tanta, så er ikke håpet heelt ute...

Skal krysse fingrene for at testen blir positiv etterhvert...nå er det din tur! :)

Klem

Skrevet

Åååh..dåkker jenter e så koselige!!! En føler seg aldri så lite kvinnelig som når en slite med å lage barn altså!!! Og, litt trist egenltig, men e jo glad for eg ikkje e aleine :)

Skrevet

Skjønner nøyaktig hva du mener...!

Er jo så heldig å ha en sønn på 6 år, så jeg vet hvertfall at noe har fungert en gang i tiden...men det er jo så lenge siden! :(

Vi skal alle få en spire etterhvert, men ventingen er til tider uholdbar!

HANG IN THERE!!! :)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...