Drømme Stress ned-mamma Skrevet 7. september 2009 #1 Skrevet 7. september 2009 ..og ingen strek ennå...men den kan ligge i 10 minutt og cb'en står det så...!! Har ennå noen minutter til gode.. Haha!! Snakk om å håpe til siste slutt.
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 7. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2009 e nok bare babyornot.no sine tester som e litt for velvillige
Celeste85 Skrevet 7. september 2009 #4 Skrevet 7. september 2009 Har du ikm i dag? Spennende:) Jeg fikk positiv test i dag 3 dager før Ikm
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 7. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 7. september 2009 Ingen antydning te verken skyggestreker, sytrådstreker eller noenting. Da må eg bare si det folk. IKKJE kjøp tester fra babyornot.no.. Det e rett og slett falsk positive tester.
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 7. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 7. september 2009 ...huff...får vel forberede meg på å bli sjuk og då..... ikkje at eg trodde eg kom te å få positiv test i dag, men likevel...hadde vært så godt å ha ein grunn te at en føler seg heilt uttappa for energi, slapp og dårlig og masse magevondter. Har bare lyst å legge meg og ikkje stå opp igjen før om ein måned...kanskje eg har fått mensen då? Nei nå har eg bare mest lyst å grine.... E jo på dag 40 i dag ca...fy faen..
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 7. september 2009 #7 Skrevet 7. september 2009 Jeg føler så veeeldig med deg. trodde virkelig det klaffet denne mnd for deg. Men ingen tr-da er det håp enda. Krysser alt jeg har. Klem
ღ askepott ღ Skrevet 7. september 2009 #8 Skrevet 7. september 2009 ååååå, så kjedelig ;( føler med deg *snufs*
♥Axinija♥ Skrevet 7. september 2009 #9 Skrevet 7. september 2009 Uff, det var trist... Men så lenge du ikke har fått tanta, så er ikke håpet heelt ute... Skal krysse fingrene for at testen blir positiv etterhvert...nå er det din tur! Klem
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 7. september 2009 Forfatter #10 Skrevet 7. september 2009 Åååh..dåkker jenter e så koselige!!! En føler seg aldri så lite kvinnelig som når en slite med å lage barn altså!!! Og, litt trist egenltig, men e jo glad for eg ikkje e aleine
♥Axinija♥ Skrevet 7. september 2009 #11 Skrevet 7. september 2009 Skjønner nøyaktig hva du mener...! Er jo så heldig å ha en sønn på 6 år, så jeg vet hvertfall at noe har fungert en gang i tiden...men det er jo så lenge siden! Vi skal alle få en spire etterhvert, men ventingen er til tider uholdbar! HANG IN THERE!!! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå