*LillaMeg* Skrevet 7. september 2009 #1 Skrevet 7. september 2009 Gu, så pinlig.. Haha.. Tror nok de fleste på jobben begynner å skjønne det nå.. Jobber i en ganske stor bedrift, og det er en mellomstor avd jeg er i. Jobber på sentralbord\resepsjonen, og kontorene er ganske åpne siden vi og er den interne resepsjonen (med post osv) Idag satt jeg på sentralbordet og siden det ringer hele tiden er det ikke lett å løpe fra. Jeg merket at kvalmen kom stigende og tilsutt måtte ejg løpe, fikk avsluttet samtalen kjapt, og løp avgårde.. Klarte ikke å komme lengre en MIDT i rommet. :s Før jeg spydde over hele gulvet.. Huff.. Det verste er at kunder i resepsjonen så det, ansatte og folk som var rundt.. Så pinlig! Og tror du ikke en av toppfolkene i ledelsen fra hovedkontoret var på en rundtur i bygget sammen med sjefen min akkurat når jeg spydde ut innholdet i magesekken?! Huff.. Fikk forklart stotrende at jeg tror jeg har mageinfluensa.. Før jeg løp avgårde.. PINLIG!!! Noen andre med tabber\flauser her som kan muntre meg opp? Skal forresten til legen imorra og få sykemelding, er det noe mer jeg trenger å ta med? Har ikke vært på time hos legen enda i det hele tatt.. Er ca. 4+2idag.. ( mors uke6+2)
Molait Skrevet 7. september 2009 #2 Skrevet 7. september 2009 hahaha ja særlig de tror du har mageinfluensa;) Men like greit å få det ut (nyheten altså ikke mmageinnholdet) tidlig for da kan du bli tatt hensyn til. Kanskje du får ei bøtte du han ha under pulten:P (vi pleier nå bare skirve mors uker her inne, lettere å slippe bli forvirret:) )
*LillaMeg* Skrevet 7. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2009 Haha.. Ja, jeg håper de tror det et par uker til.. Har kun fortalt det til min sjef da, men får se, mulig jeg får en bøtte under pulten.. Haha.. Vet det, men jeg har liksom ikke mors uke og gå etter, for har en syklus på tur, og er 4 uker siden el, men om jeg skriver bare 4, så blir det feil, siden man da tar minus 2 uker.. Haha.. Så jeg skriver begge.. *rar*
Molait Skrevet 7. september 2009 #4 Skrevet 7. september 2009 ja rar. Men ser problemet. Men du kan jo bare plusse på to uker da. Så får du det som er normal mors uker. Uansett får du sikkert ny termin på ord. ul. 12 uker til det da. Du kommer sikkert til å få sååå mange "jeg visste det" kommentarer når du sprer nyheten:)
*LillaMeg* Skrevet 7. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 7. september 2009 Var det jeg og tenkte.. Så da er jeg seks uker da.. Hoh, litt rart egentlig, 8mnd igjen.. Haha, ja, er redd for at jeg får mange slike kommentarer da ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå