Gå til innhold

voksende ømme pupper...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått i de siste dagene litt større og ømmere pupper, fant ut i gårkveld at jeg fikk til å klemme ut litt råmelk, jeg har et barn på 1 1/2 som jeg sluttet og amme for et år siden. vært slapp og trøtt og VELDIG giddesløs i det siste, stikkinger nedentil, jeg kan egentlig huske at det var slik da jeg ble gravid med lillemann, men testen ble negativ i dag. litt blodspor i dag, men ingenting og bli helt hysterisk for, er det en mulighet for at jeg kanskje kan være gravid??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jo alltid en mulighet;) Det med symptomer er jo så forskjellig. Jeg får ikke no særlig symptomer før uke 5-6 kanskje. Noen merker det tidligere:) Det med melk fra brystene var ikke et tegn for min del. Opplevde også det sist mnd. Men ikke gravid. Lest at det er ganske vanlig fra tid til annen. Mener ikke være negativ. Bare sier min erfaring:) Er du langt over ikm?Isåfall hadde tatt en test snart tror jeg. Så får du vite:) Lykke til!

Skrevet

ja da er vi to...... når hadde du siste mens da? jeg hadde 23. aug.

Skrevet

Er ikke EL du har da silje3?

Skrevet

IKM ja..... hmmm.... nei jeg har hatt litt kluss med P-Piller i den siste tiden, så jeg er egentlig litt usikker, har vært i syden, hoppet rett over til neste brett osv.... men nå har vi blitt enige om at p.pillene legges på hylla en stund framover, og håper på en spire snart:) men jeg har nettopp sluttet med de, så det får vel bare vise seg løpet av uka om jeg på ikm.....:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...