Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Høsten har kommet og begynner bli huskaldt. Har vært frøsen i mange dager nå. Flere som er det? Iskald på hender og føtter. Greit det er kaldere ute men sambo kan gå i t-skjorte mens jeg ligger i ullteppe! Pleier man ikke bli varm som gravid da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn har jeg det også! Har hjemmekontor i dag, og vurderer å tenne i peisen - enda det er sol og strålende vær ute :) Tror det er normalt å være både kald og varm!

Skrevet

Føttene blir jo ikke varme under dyna heller. Vet ikke hvor lenge jeg kan tyne gubben som tåvarmer altså. (han hater kalde tær på seg når han har sovna..hehe..forståelig)

Gå å støvsuge jeg, da får man opp litt varme.

Skrevet

Jeg er kald, varm, kald, varm. Så jeg har på t-skjorte og sitter under pleddet.

Skrevet

Jeg også fryser nå, har gjort det den siste uken. Er veldig varm innimellom men mest kald. Akkurat sånn som man er når man holder på å bli syk føler jeg.

Skrevet

henger meg på, frostærlinger og kjennes ut som jeg har feber, sammentulla inni pleddet om kveldene og to dun dyner på natta, får vel finne frem enda ei dyne når vinteren kommer=)

Skrevet

Takk og pris at det er flere. Jeg trodde jeg var i ferd med å bli skjør her jeg hutrer meg gjennom dagene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...