Gå til innhold

Tidlig UL i dag - og stor overraskelse...

Anbefalte innlegg

Skrevet

..der var det jammen to små fostre som lå og koste seg :o))))

Klarte bare å se hjertet slå hos den ene, for den andre hadde gjemt seg helt bakerst i folikkelen, men gyn sa han syntes han så antydning til bevegelse der også. Ny UL om to uker - krysser fingre og tær for bankende hjerte hos begge to da.

Suser rundt i en lett sjokktilstand! :o)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så gøy!!! hvor langt er du på vei?

Skrevet

å kan jeg spørre hvorfor du fikk tidlig ul? :)

Skrevet

HURRA:-) så spennende!! Gratulerer og lykke til med di to små...

Skrevet

Tusen takk! I følge siste mens så er jeg 6+2 i dag, men gyn trodde ikke jeg var lenger enn i uke fem, men sa det er vanskelig å si pga veldig variabel syklus (23-35 dgr.). Jeg tok tidlig UL privat (kostet kr. 740,-) ettersom jeg hadde sterke smerter rett over skambeinet på høyre side et par dager sist uke. Dette er fordi jeg har en "hormonsekk" som ligger her og presser, det var ikke farlig, men siden jeg har vært ufrivillig barnløs i 4,5 år nå og vært gjennom 2 mislykkede IVF, så ville jeg være på den sikre siden og sjekke. (Var litt redd for exu) Deilig å få gode nyheter, tårene trillet, men klart mye kan skje enda, og gyn sa at det er ganske ofte at den ene faller bort, men jeg får bare knipe igjen og nyte tilværelsen. (Glemte selvfølgelig å stille alle spørsmålene jeg hadde - var så sjokka! :o)

Skrevet

Gratulere kjempemye!! Krysser for at alt går bra!! :)

Lykke til!

Skrevet

Gratulerer, så utrolig gøy.

Skrevet

gratulerer så mye! Så kjekt!

Kan jeg spørre om du har "stor" mage allerede eller? Hadde du mistanke om at det kkunne være to inni der? Er du mye kvalm og dårlig??

Skrevet

Gratulerer så veldig mye!!!! Snakk om å vinne i lotto;))))

Skrevet

SÅÅÅÅ kjekt:-)Gratulere...

Men jeg er også nysgjerrig på hvilke symtomer du har??? om noen:-)

Skrevet

Åh... Så spennende.. :D Gratulerer med 2 stk inni der.. :D

Skrevet

Hei igjen, tok litt tid før jeg kom inn på forumet igjen, har vært så mye i det siste så har ikke rukket å være her inne. Tusen takk for all hyggelige meldinger!!

Babydoll08+spire og IVFlykke, for å svare på spørsmålene deres;

- Det falt meg ikke inn at det kunne bli to, problemet har jo vært min lave eggproduksjon, så jeg trodde jo knappest på at jeg var gravid med én da testen viste pluss. Men nå er jeg en uke lenger på vei og jeg har MAGE, ingen tvil om at det er mer enn bare luft inni der :o)

- Første symptomer var at jeg tisset veldig ofte, oppe flere ganger om natten, og jeg er sulten hele tiden, om jeg ikke spiser så kommer kvalmen snikende, men har lite plager med kvalme og smerter, så er bare glad til.

En uke til neste UL, håper vi ser hjerteslag hos begge småtassene da :o)

Lykke til til dere alle sammen!!

Skrevet

oi kor spennende, ble kjempe glad nå når jeg leste dette, er selv utredet fårufrivillig barnløshet og har pcos mn her sitter spiren igjen, men får se hvordan det går, blødde litt i 5 dager, med smerter, mn tisser mye, spiser som en gris og kvalmen er kommet. har en liten kul og er bare 4-5 uker men tror kansje detter er luft som gjør at det er en liten kul allerede:)

gratulere masse og lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...