silje3 Skrevet 7. september 2009 #1 Skrevet 7. september 2009 prøver på et nurk til har to flotte unger fra før men vil ha en til..... nå går e me noen rare strekk følelser nederst i magen av og til. og det kjem ut litt veske fra puppene.... er det tegn på ett eller anna tru....spent
Mamma'n til Andreas og knøttet Skrevet 7. september 2009 #2 Skrevet 7. september 2009 Hei Silje... Vi har også lyst på et barn til.. Vi har en gutt på 2 år fra før. Spennende dager når man venter på at spiren skal sitte. Selv hadde jeg EL for en uke siden. Jaggu spente dager foran meg... Du sier strekkfølelser.. Det kjenner jeg liksom hele tiden jeg da.. Men det er sikkert fordi jeg "leter" etter symptomer.. Væske fra puppene har jeg også, men det har egentlig aldri helt stoppet opp etter amming.. Vet ikke hvor lenge dette henger i. Hvor gammel er de andre barna dine da? Krysser fingrene for at spiren sitter.. Og gjør den den håper jeg du kan sende litt babystøv til meg, sånn at spiren fester seg her også..
silje3 Skrevet 7. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2009 jeg har jente på 6 år og gutt på 8 år.... skal sende videre litt babystøv viss jeg har litt til overs
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå