Gjest Skrevet 7. september 2009 #1 Skrevet 7. september 2009 Hei, tok ut hormonspiralen min torsdag 27.08.09, fikk liten blødning 29.08.09 - 03.09.09. Bløde så lite at eg kunne gått me 1 tampong til dagen. Hadde mye slim også den ene dagen. kan dette være mensen lr festeblødning?
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 7. september 2009 #2 Skrevet 7. september 2009 E nok mensen e.l. En festeblødning e bare en liten dråpe det..
Gjest Skrevet 7. september 2009 #3 Skrevet 7. september 2009 ok, en vennine av mg fortalte at hun hadde hatt festeblødning lik mensen. hmm
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 7. september 2009 #4 Skrevet 7. september 2009 Da kalles det en "hormonell" blødning. Hehe.. Ekje enkelt med alle uttrykkene...!! Men ja, det er jo en del som opplever å blø når mensen skulle ha komt...
Drømmen om 2 små oppfylt Skrevet 7. september 2009 #5 Skrevet 7. september 2009 Jeg lurer på om du kan ha hatt eggløsning med en liten blødning siden du også har slim i. Hvis du nettopp har tatt ut en hormonspiral driver vel kroppen og normaliserer seg, så da kan man vel få noe ulike sykluser enn men hadde før spiralen ble satt inn til å begynne med. Lykke til... kanskje du skal hoppe i høyet så snart du kan med din kjære... :-) Fra Pernilles hjemmeside: Eggløsningsblødning Noen får en lett blødning eller blodspor i sekretene rett før eggløsning. Dette er et tegn på at man er veldig fruktbar akkurat da. Det forårsakes av at livmorslimhinnen kan lekke litt blod midt mellom østrogenstupet som kommer før eggløsningen og før det har blitt produsert nok progesteron til å opprettholde livmorslimhinnen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå