Gå til innhold

Hmm.. hva skal jeg stole på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk positiv el.test fredag, knallpositiv lørdag og litt svakere positiv søndag. Hadde veldig el.smerter lørdag for første gang. Temperaturen min steg betraktelig i dag tidlig så det er tydelig at jeg hadde eggløsning lørdag/søndag.

Har sjekket livmorhalstuppen også, og føler den har vært fast og lukket gjennom hele eggløsningen. Har opplevd at den ble veldig myk ved el en tidligere syklus. Syntes den har vært fast og lukket som den er nå gjennom hele syklusen denne gangen. Hvis livmorhalspåningen er lukket kan det smyge seg inn noen sædceller da a? Hjelper vel ikke å ha el hvis jeg ikke slipper inn noenting til egget?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sannsynligvis så har du bare gått glipp av "el tappen".

Og uansett...den e godt mulig for et par å smyge seg inn likevel. Min tapp forandrer seg fra time til time noen ganger, så e veldig lett å gå glipp av noe..men en kan jo ikkje grafse oppi der dagen lang heller da.. Hehe.. Så lenge du har hatt el, så vil nok kroppen gjøre jobben sin den. Evt. følge med at ikkje el pluteslig dukker opp igjen.. men det e jo bare å ha seg med jevne mellomrom det da. Hehe... Neida, tror dette går heilt fint eg!!

Skrevet

Takk for svar. Har tidligere sykluser ikke hatt el-slim, men denne måneden var det hvertfall veldig vannaktig og jeg tenkte yes, nå stemmer utflod, test og temp overens.. men da vil selvfølgelig ikke den lille tappen spille på samme lag! Hehe

Ser fint for meg at kroppen min kan være så sær at den endelig har eggløsning, men ikke vil slippe inn noen inntrengere nei ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...