Ella <3skatten min<3 Skrevet 7. september 2009 #1 Skrevet 7. september 2009 Hadde en SA 15 juli, var da ca 6-7 uker på vei (gyn var noe usikker). Har ikke hatt menstrasjon etter dette, til min store fortvilelse. Men jaggu fikk jeg ikke positiv test(er) i dag :) Er selvsagt kjempe glad, men frykten for å oppleve nok en SA fungerer jo som en stor demper på gleden. Men skal fokusere på kosthold og fysisk aktivitet i ukene fremover, så får jeg bare satse på at denne gangen går det bra !!!!! Har PCOS - så har spist lavkarbo, svømt 2 ganger pr uke, går tur hver dag, og har gått til akupunktur x 2 pr uke i en månede !!! Skal på akupunktur på torsdag igjen, så håper det kan bidra til at dette går bra !!! Dette barnet er så høyt ønsket. Nå gjenstår det bare å fortelle det til pappan da - tenkte han skulle få servert nyheten så fort han kommer hjem fra jobb
Drømmen om 2 små oppfylt Skrevet 7. september 2009 #2 Skrevet 7. september 2009 Gratulerer så mye!! :-)
GuttemammaTilTo Skrevet 7. september 2009 #3 Skrevet 7. september 2009 gratulerer!!! håper virkelig det går bra denne gangen!
*shehasmyheart* Skrevet 7. september 2009 #4 Skrevet 7. september 2009 Åååå! Så gøy:) Gratulere så mye! Dette går bra vet du! Lykke til videre! Tenker du gleder deg til mannen kommer hjem:) Er så gøy å lese om alle som blir gravide. Kanskje en dag er det vår tur igjen:) Ha en flott dag:)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 7. september 2009 #6 Skrevet 7. september 2009 Gratulerer så mye. Fikk min mens for 3 dgr siden-6 uker etter ma. Håper nå at jeg blir raskt gravid igjen. klem
Ella <3skatten min<3 Skrevet 7. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 7. september 2009 Krysser fingrene for deg Katta76 - det blir nok din tur snart skal du se At du har fått mensen igjen er jo en god ting, det betyr jo bare at kroppen er i gang igjen Måtte fortelle samboeren den gode nyheten pr tlf i stad, klarte ikke å la være når han ringte for å høre hvordan jeg hadde det Han ble kjempeglad - og veldig stolt av svømmerne sine *ler*. Nå skal jeg ut og lufte bikkja, og nyte det lille som er av sol
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå