Gå til innhold

7,5 uke etter SA - Positiv test i dag :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en SA 15 juli, var da ca 6-7 uker på vei (gyn var noe usikker).

Har ikke hatt menstrasjon etter dette, til min store fortvilelse. Men jaggu fikk jeg ikke positiv test(er) i dag :) :) Er selvsagt kjempe glad, men frykten for å oppleve nok en SA fungerer jo som en stor demper på gleden. Men skal fokusere på kosthold og fysisk aktivitet i ukene fremover, så får jeg bare satse på at denne gangen går det bra !!!!!

Har PCOS - så har spist lavkarbo, svømt 2 ganger pr uke, går tur hver dag, og har gått til akupunktur x 2 pr uke i en månede !!! Skal på akupunktur på torsdag igjen, så håper det kan bidra til at dette går bra !!! Dette barnet er så høyt ønsket.

Nå gjenstår det bare å fortelle det til pappan da - tenkte han skulle få servert nyheten så fort han kommer hjem fra jobb :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye!! :-)

Skrevet

gratulerer!!!

håper virkelig det går bra denne gangen!

Skrevet

Åååå! Så gøy:):) Gratulere så mye! Dette går bra vet du! Lykke til videre! Tenker du gleder deg til mannen kommer hjem:) Er så gøy å lese om alle som blir gravide. Kanskje en dag er det vår tur igjen:) Ha en flott dag:)

Skrevet

Gratulerer så masse :)

Skrevet

Gratulerer så mye. Fikk min mens for 3 dgr siden-6 uker etter ma. Håper nå at jeg blir raskt gravid igjen. klem

Skrevet

Krysser fingrene for deg Katta76 - det blir nok din tur snart skal du se :) At du har fått mensen igjen er jo en god ting, det betyr jo bare at kroppen er i gang igjen :)

Måtte fortelle samboeren den gode nyheten pr tlf i stad, klarte ikke å la være når han ringte for å høre hvordan jeg hadde det :) Han ble kjempeglad - og veldig stolt av svømmerne sine *ler*.

Nå skal jeg ut og lufte bikkja, og nyte det lille som er av sol :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...