Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #1 Skrevet 6. september 2009 Har forelsket meg helt i emmaljunga edge duo med sportsunderstell! Elsker utseendet på vogna, og har bestemt meg for at jeg vil uansett ha en firhjuling. Den lille kommer i februar så trenger god plass i bagen,og en solid vogn som kan trilles på vinterføre. Er veldig glad i å gå tur så den blir nok også brukt på forksjellig føre;) Bor ikke i byen, men det hender jo at jeg drar på et kjøpesenter i blant:) Har lest at noen syns edge duo er tung å løfte ogat den er tungvin å trille rundt i butikker. Men den er jo en kjempefin vogn på andre måter! Har sett litt på city cross siden den skal være lettere og skal ta mindre plass i bilen. Noen som har erfaringer med vognene??
Gobbi Skrevet 8. september 2009 #2 Skrevet 8. september 2009 Jeg har city cross, er fornøyd med den. Den blir ganske mye tyngre når sportsdelen festes på, så vær obs på dette! Har prøvd edge duo av ei venninne, og jeg syns den virket veldig lett å trille pga hjulene er smalere. Prøvde den kun på asfalt. Vi valgte city cross pga plassmangel i bilen. Når det gjelder plass i liggedel/bag så er de vel nokså like? Er ikke Edge duo polstret ekstra ved hodet til babyen inni bagen? Dette trenger man jo ikke dersom babyen likevel skal ligge i vognpose på vinteren. Tips: prøv begge vognene med den vognposen du har tenkt til å kjøpe. De tar veldig stor plass!!!! Har kjøpt min vogn hos Kattis babyshop i Sverige. Billigere, og i tillegg fikk jeg med en del ekstra utstyr! Kankje lettere å få med ekstrautstyr(stellebag,fottrekk) enn å¨prute på prisene her i Norge også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå