Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør du? Jeg selv tar afipran, men det hjelper bare nok til at jeg ikke spyr. Men jeg er kvalm hele tiden!! Hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er på samme situasjon som deg.. Jeg holder kvalmen borte ved å spise hele tiden. Siden det er ikke mye jeg har lyst på så er det bare frukt og brød jeg spiser. Prøv grønne epler og banan det har hjulpet hos meg i hvertfall.

Ikke glem at dette går over snart :o)

Lykke til!

Skrevet

Hei! Er så kvalm at jeg ikke aner hvor jeg skal gjøre av meg! Føler meg syk i hele kroppen :( Kjenner jeg er utrolig lei og sliten! Er bare 7 + 0 så har mange uker igjen, aner ikke hvordan dette skal gå.... UFF!!!!

Skrevet

Jeg er også veldig kvalm, men jeg tar ikke medisin mot det. Har enda ikke kastet opp selv om jeg sikkert har kunnet det. Brekker meg mye og det er spesielt på kvelden. Jeg spiser lite og ofte, og det er kun utvalgt mat som sklir ned her i gården. Gul Lipton te med 1 ts sukker hjelper der og da, men jeg er like kvalm igjen når teen er drukket opp. Frisk luft hjelper meg også, og jeg må ha rent tøy, sengetøy osv da jeg ikke tåler kroppslukt. Jeg blir også veldig kvalm av stress, så jeg prøver å roe ned innimellom selv om det ikke er så lett med en 1- og 3-åring hjemme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...