sunshine89-septemberbaby <3 Skrevet 6. september 2009 #1 Skrevet 6. september 2009 Heisann :-) Fikk onsdag en knallpositiv test på EL. Hadde kvelden før en stor mistanke om el, (pga sekret..) og hoppet i køya rett som det var. Da jeg fikk positiv test hoppet vi ögså i køya, samme dagen etter. Så dro vi bort på hyttetur med ett vennepar, og da ble det ikke noe sex den helga. Men helt siden forrige onsdag har brystene mine vært heeelt rare. Megastive brystvorter døgnet rundt, uansett, og kjempeømme. Også selve puppen har vært annerledes "konsistens" på, litt fastere og større (på en ,måte?!) Og da lurer jeg på: Hadde jeg el, da testen ble positiv eller fikk jeg det etter? Har hatt ømme bryster helt til i dag, og om eggelsøsningen bare varte til fre-lør så er det rart de er sånn enda? Har sånn håp på at det vil klaffe denne mnd, med tanke på hvor sent babyen vil komme neste år osv. Viser el testen el en stund før jeg har det? Og hadde jeg den tidsnok? eller for tidlig? eller?
flise78 Skrevet 6. september 2009 #2 Skrevet 6. september 2009 Hei! Nå er ikke jeg ekspert på dette, men slik jeg forstår, etter å være på mitt 8 forsøk er at egget slippes i løpet av 12-36 timer etter du har fått positiv el- test. Det vil si at når du tar f.eks el-test på 3 dagen og ser at teststreken minker i farge ( avhenging av strimmel eller digital ) så har egget begynt å vandre. At brystvortene er stive er gode tegn men ingen garanti, jeg hadde det slik sist mnd, ble befruktet såvidt men det kom som en gangske sen mens. Krysser fingrene for deg. Når har du IKM? Jeg har på fredag.
sunshine89-septemberbaby <3 Skrevet 7. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2009 Vet egentlig ikke når jeg har ikm, men regnes vel slik at den er omtrent 14 dager etter el? Dette (tror jeg) var første EL etter slutt på pillen. Sluttet i Juni og fikk første men men ikke hatt siden. Det vil si at jeg nå egentlig er 8 uker over ikm forrige gang, så nå er det så uregelmessig at jeg ikke vet noe. Men siden jeg nå fikk el så har den vært forsinket, og da vil vel mens (HÅPER IKKE!) komme om 2 uker. Men har jeg vært heldig og at det klaffet vel el denne gang, så kan det jo hende jeg ikke får igjen mens :-) Håper, håper, håper! Er du inne i 8pp du nå? Hvordan syns du det er da? Har du hatt noen SA innen de 8 pp? Spennende å høre andres erafringer også
flise78 Skrevet 7. september 2009 #4 Skrevet 7. september 2009 Ja, en får håpe å krysse fingrene:-) Vet ikke om jeg har hatt SA men forsinket mens et par ganger og en kropp som oppfører seg veldig annerledes, så jeg rekner med at det har vært noe på gang ja, men at det forsvinner i sen mens. Litt slitsomt å jobbe så hardt og lenge fore noe en ønsker, men slik er nå livet for oss....vi får bare jobbe på:-) Lykke til og si i fra hvordan det går med deg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå