Gå til innhold

Kan det være mulig???

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 40 år og tror jeg er gravid, men har ikke testet enda da forventet mens ikke er før om en drøy uke. Jeg "føler" på meg at jeg er gravid ("rar" i magen), og nå i kveld er jeg faktisk litt kvalm - allerede...

Det er jo selvfølgelig kjempehyggelig - men har ikke vært særlig kvalm før og dette er jo veldig tidlig da. Noen andre som har merket symptomer så tidlig? Jeg må være noe sånt som 3 uker på veg jeg da.

Fortsetter under...

Hei!

Jeg er 41 (snart 42...) og er i 1 trimester. Jeg følte nok at noe "ikke stemte" helt 1 uke etter el. Jeg merket først at jeg var litt uggen, småøm i brystene og at det var mens murringer....

Jeg og min samboer ønsker oss barn, og selv om jeg følte at jeg var gravid, testet jeg ikke før det var gått en uke over tiden, og testen var positiv :-)

Er vel kanskje litt tidlig å merke kvalme, da den lille spiren knapt nok har festet seg, og kroppen din ikke helt vet at den er gravid. Prøv å holde ut noen dager til før du tester :-)

Lykke til :-))

Takk for alle fine svar! Jeg hadde litt blødning når egget antakelig festet seg - og har nå litt utflod - så det skal bli spennende å ta testen om noen dager. Puppene merker jeg ikke noe på, ammer fortsatt, så her blir det to tette :-) Første forsøk igjen i så fall :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...