Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #1 Skrevet 6. september 2009 Våkner flere ganger nesten hver kveld, er ikke helt våken, men gråter og er helt ute av seg. Må roes ned igjen før hun sovner. Spør veldig etter mamma/pappa (ettersom hvem som går inn til henne) og vil ha bekreftet at vi er der begge to (det gjør hun forsåvidt på dagtid også). Lurer sånn på hvorfor hun våkner så mye. Noen som har lignende erfaring for denne alderen? Kanskje hun drømmer mye, er det er form for separasjonsangst eller hva kan det være??? 121107
ja08 Skrevet 7. september 2009 #2 Skrevet 7. september 2009 Kan det være tenner på gang? Gutten min på 19 mndr har vært urolig på natta siste uke pga nye tenner. Har også hatt feber og mye bæsjebleier i forbindelse med dette.
ck76 - ny baby i 2010 :) Skrevet 8. september 2009 #3 Skrevet 8. september 2009 Datteren vår på 17 måneder har oppført seg likt i noen netter. Vanligvis sover hun fra halv sju til 7-8, men i det siste har vi og hatt noen netter slik du beskriver. Jeg tror det er litt separasjonsangst for hun er helt happy når vi er inne hos henne og det skjer særlig i helgene. Vi har begynt å la døren stå litt på gløtt.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #4 Skrevet 8. september 2009 Dette var veldig kjent ja. Har ei på 18 mnd og gråter flere ganger hver natt. Virker ikke som hun er helt våken. Jeg kjente i munnen hennes i går og kan kjenne at 2-års jekslene er på vei, så kan være det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå