kaffeplante Skrevet 6. september 2009 #1 Skrevet 6. september 2009 jeg ser det er mange her inne som skriver om forsamtale????Vi var inne til utredning i mai og ble da enige med overlegen om å søke ivf...fikk svar 3 mnd seinere.Vi skal ikke da til flere samtaler før oppstat????Venter på brev fra sykehuset...der står det vel mye og skal ta noen blodprøver som jeg har forstått...begge to???også skal jeg ringe inn mensen...så er vi i gang???
kattyskytten Skrevet 7. september 2009 #3 Skrevet 7. september 2009 Var det overlegen der du skal starte ivf? Da var det helt sikkert den forsamtalen! Så ut som det bare er papirene du skal vente på da, så ringe inn mensen...tror jeg...begynner å bli en stund siden sist.. Skal du starte med sprøyter og nesespray?
kaffeplante Skrevet 7. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 7. september 2009 har ikke fått det helsikes brevet enda så vet ikke hva jeg skal.....men regner med jeg skal gjøre det som er vanligst???må blodprøvesvarene foreligge når man ringer inn mensen????skal begge ta og hva?
kattyskytten Skrevet 7. september 2009 #5 Skrevet 7. september 2009 Så altså..må bare se om jeg skjønner.. Du har vært til samtale med overlegen på en ivf avdeling. Så nå venter dere på brev fra de for å vite gangen i det? Jeg hadde isåfall ringt inn å spurt. Skader jo ikke, så vet du hvordan det ligger an:) De kan iallefall gi deg svar på dine spørsmål:)
kaffeplante Skrevet 7. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 7. september 2009 var på utredning 12.mai ja på fertilitetsklinikk og hun vi prata med og som undersøkte meg var en overlege...og som gikk gjennom prøveresultatene....sendte søknad om ivf...fikk den invilget 21.august....og siden da har jeg ringt mange ganger og spurt om ulike ting...men de svarer at alt står i brevet jeg blir tilsendt....og har 3 ganger ringt og hørt om brevet er sendt...senest idag....men hun dama fikk ikke til å sjekke det sa hun...venter mens om 14 dager...og om ikke det brevet kommer snart går det ikke denne syklusen heller....eller blodprøvene kan kanskje tas etter at man ringer inn mensen...før spraystart har man vel 2-3 uker på seg???
kattyskytten Skrevet 7. september 2009 #7 Skrevet 7. september 2009 Ånei, så irriterende!! Akkurat som om man ikke har ventet nok når man må igang med ivf!! Er usikker på det angående blodprøve. Jeg hadde ringt enda en gang. Her har det tydligvis skjedd en glipp siden du ikke har mottatt noe brev, og de sier at det er sendt. Du må si at brevet er ikke kommet frem, og at de må sende et nytt. Be eventuelt om å få snakke med legen. Syntes det er uproft av de, du har ventet lenge nok. Det kan jo ikke være så vanskelig å sende det brevet på nytt!
kaffeplante Skrevet 7. september 2009 Forfatter #8 Skrevet 7. september 2009 holder på bli gal på ordentlig jeg nå!!!!!!!!!!Jeg ringte idag og spurte om å få snakke med hun overlegen vi var hos....men det fikk jeg neimen meg ikke nei...har jo snakka med hun 2 ganger før over tlf men dama i andre enden mente at ikke alle kunne ringe og snakke meg legnen hele tida....forrige mandag fikk jeg beskjed om at brevet var sendt...onsdag ringte jeg tilbake og villa ha det bekreftet.....da var det plutselig ikke sendt likevel...holdt på eksplodere jeg...spurte om jeg fikk komme å hente da jeg bor 7 minutter unna sykehuset...men nei det fikk jeg ikke...måtte få la sekretærene gjøre jobben sin ja.....så gudene vet når det kommer.....kejnner jeg har såååå lyst til å ringe å snakke med en sekretær ang det brevet...når er det tenkt sendt... huff ble langt dette...men er så frustrert......
kattyskytten Skrevet 7. september 2009 #9 Skrevet 7. september 2009 Skjønner kjempegodt at du er frustrert!! Jeg hadde vært så "freidig" at jeg bare hadde dratt opp på sykehuset, spurt med en vennlig tone om å få kopi av d brevet. Forklart de gangen i det, slik du har skrevet. Noen ganger må man mase når folk ikke kan gjøre jobben sin!! Blir frustrert på dine vegne!! Bare fortsett å mas!!
kattyskytten Skrevet 8. september 2009 #11 Skrevet 8. september 2009 Såååå bra!!!! Hva skjer nå da? Rekker du det på denne syklussen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå