Gå til innhold

Noen som har hatt mye murringer i de første rugedagene og allikevel testet positivt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det noen som har hatt mye murringer og følelse av spreng i magen under de første 10 rugedagene, og allikevel testet positivt?

Jeg er på rugedag 9 nå, og i natt fikk jeg veldige mens-smerter, så mye at jeg våknet av det. Det varte ca. 1 time, og så var det borte. Jeg trodde mensen skulle "fosse" etter dette og ble kjempelei meg, men nei, ingen blødning har hittil kommet, og lite eller ingen murring i dag. Jeg syntes dette er veldig merkelig. Hvis eggene har festet seg burde man vel ikke få så vondt? Er det noen som har opplevd noe lignende og allikevel testet positivt?

Håper på svar......:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei ! jeg kjente murring på rugedag 8 men så ikke igjen før på dag 11, denne dagen begynte kvalmen å melde seg,uggen på en måte.. testet pos på dag 14, og da begynte crinoninen å komme ut i klumper med litt brunt, fikk jo panikk kan du tenke deg, dette varte 4-5 dager og så var det over..Det var visst helt normalt, pga rifter ved bruk av gelen.. Nå er jeg 15+6 og magen begynner å poppe frem..=) Håper du er gravid og at testen var positiv..

Skrevet

Tusen takk for svar...Så gøy å høre at det gikk bra for deg, trots litt forskjellige symptomer. Det gir meg litt håp....Gratulerer og lykke til fremover!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...