Gå til innhold

Dere som kan temping...

Anbefalte innlegg

Skrevet

....hva synes dere om dette?

Har tempet denne PPèn, den har lagt på mellom 36,3 og 36,5 grader (temper i armhulen, derfor litt lav temp).

Hadde EL for 2 dager siden og tempen ligger nå på 36.9....Hvordan tolker dere det?

Skal ikke tempen gå ned igjen etter EL?

Supertakknemmelig for svar.... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, tempen skal ikke ned igjen. Helst holde seg høy hele tiden ;)

Tempen skal stige dagen etter el og holde seg ut syklusen. Synker den dagen du får TR og hvis den ikke synker er det håp :)

Skrevet

Hei Axinija! :)

Det er litt vanskelig å tolke dette da jeg ikke ser hele kurven din. Anbefaler deg å legge inn tempene på www.fertilityfriend.com, da kan du legge ut link til kurven din hvis du vil at noen skal se på den :)

Det høres velidg bra ut at tempen din ligger på 36,9 nå da :) Som hun over skriver skal den holde seg høy hele tiden etter EL. Men ikke vær bekymret hvis det skulle skje at tempen viser seg å være lavere en dag, for kurven må sees på i helhet, ikke i en og en måling :)

Skrevet

Tusen takk for svar begge to! :)

Er det vanlig at tempen synker etter EL, i en "normal" syklus der man ikke er befruktet? Mulig jeg misforstod..hehe...

Jeg er kjempespent, må innrømme det...fant EL denne PPèn, og har derfor en "positiv" instilling til denne PP..håper ikke jeg blir veldig skuffet dersom det ikke skulle klaffe! :/

Skrevet

Vanligvis skal temp'en være jevnt "lav" før el, for så stige etter el og være jevnt "høy" ut syklusen din. Hva som er lavt og høyt er individuelt fra menneske til menneske. Som nevnt ovenfor er det helheten du må se på å ikke en enkelt temperatur. Anbefaler deg å gå inn på fertility friend å legge inn alle temperaturene dine. Da får du en fin oversikt og du ser helheten.

Så morsomt at du fant el :) Er alltid positivt det. For meg har jeg funnet el de siste pp'ene uten at det har gitt noen spire, men jeg vet i det minste at jeg har el :)

Lykke til!

Skrevet

Tempen skal holde seg høy hele tiden etter EL og den skal forbli høy hvis du er gravid.

Hvis en ikke er gravid pleier tempen som oftes å synke dagen før en får EL. Men dette kan også variere, hos noen synker tempen et par dager før og hos andre synker den etter at mensen er kommet, og hos andre varierer det når den synker.

Veldig greit å tempe da, da er en sikker på at en har EL også. Jeg har aldri vært noe fan av EL-tester, det skal så lite til for at de skal vise feil.

Får håpe at dine gode følelser for denne PP'en stemmer da, lykke til ;)

Skrevet

Så at jeg skrev feil! Det skulle stå: "Hvis en ikke er gravid pleier tempen som oftes å synke dagen før en får mensen" :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...