Gå til innhold

vet alle her når de har termin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg vet det nemlig ikke... det kan være i april, mend et kan også være i mai..skal til lege 12 oktober. håper jeg blir henvist til tidlig ultralyd..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i samme situasjon som deg. Har hatt forholdsvis uregelmessinge sykluser så det er vanskelig å beregne termin.

Ut ifra terminkalkulatoren skal jeg ha termin i begynnelsen av mai, men er vanskelig å vite om det stemmer nøyaktig.

Må nok vente til jeg skal til legen 30.sept.

Lykke til!

Skrevet

Jeg hadde ikke peiling første gangen jeg ble gravid! Gikk til legen og fikk en masse spørsmål, følte meg passe dum da jeg ikke kunne svare på noe av det.. Men fikk bestilt time til gyn. undersøkelse etterhvert og fikk foreløpig dato, og da jeg fikk den ordinære UL så ble termin fremskyvd 2 dager. I forhold til den ordinære UL datoen fødte jeg 9 dager før tiden, så syns det var ganske god timing! :)) Det går nok helt fint å finne ut av det skal du se ;)

Skrevet

Jeg aner ikke, har bare sånn ca dato, og da står det mellom 29.april eller 1.mai;) Skal på svangerskapskontroll 5.oktober:)

Skrevet

Jeg vet ikke helt når jeg har termin..

Har ikke fått tilbake mensen etter fødsel, så alt jeg har å forholde meg til er en sånn en Clearblue digitaltest som angir antall uker, men vet liksom ikke helt hvor mye jeg stoler på den..

Skal på ultralyd på onsdag, så håper å bli litt klokere da:o)

Skrevet

Jeg brukte eggløsningtester og derfor er jeg nesten sikker på at det er 20.april jeg har termin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...