Gå til innhold

handle vogn på kiddies24.de.Erfaringer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har, bestilte en tfk joggster twist rett før ferien. Det tok 8-9 dager før den var på døra (bokstavelig talt, de sender med budbil)

Vogna hadde ulyd i understellet, og jeg sendte mail dagen etter at vi mottok vogna. Tok 3 dager før jeg fikk svar, og de hadde rett og slett problemer med å forstå og å uttrykke seg på engelsk, så det tok meg 3 mailer å få dem til å forstå at det ikke knirket i fjæringene, men inni selve understellsrøret 8og jeg er god i engelsk, var ikke min feil ;)

Og så tok det enda en uke før jeg fikk svar etter siste mailen, og da sendte jeg en litt irritert mail og etterlyste svar og handling. FIkk da en kort, unndkyldende mail hvor de skyldte på ferieavvikling og ba meg sende tilbake vogna for å få det fikset/få nytt understell.

(det ble aldri gjort, jeg solgte vogna istedet)

Jeg har bestilt vogn derfra. Var litt dum (tenkte da jeg bestilte at det ikke var lurt), og bestilte nappy bag sammen med vogna som det sto 2-3 ukers leveringstid på. Det endte opp med at jeg purret og purret, og de skyldte på forsinkelser fra tfk. Uansett, jeg har vært ganske pushy på mail og bedt dem om å returnere pengene for nappy bagen og sende det andre (vogn, liggedel, regntrekk og transportbag). Det er nå gjort, så nå blir det spennende å se. Sparte ca 30 % på butikkpris inkl norsk moms og frakt.

De er ikke spesielt gode i engelsk, nei, så skriv enkelt..

Hadde jeg bestilt der igjen...? Får se når vogna kommer. Så lenge den er i orden, tror jeg ja. Det er jo mye penger å spare da, og de eneste som sender TFK til Norge tror jeg. Men IKKE bestill noe som ikke er i stock. Og ikke vær redd for å mase. Jeg ga også klart utrykk når jeg var misfornøyd med servicen, og da fikk jeg stort sett kjapt svar, men etter et par mailer fram og tilbake måtte jeg tilbake på masern... Ikke akkurat helproft opplegg.

Lykke til!

Jeg bestilte vogn i mars, vogna dukka omsider opp en måned senere. Transportskader og reklamasjonsskader har jeg holdt på å krangle med de om siden det... Nå denne uken fikk jeg siste forsendelse med deler og de har vært kjempevanskelige hele veien. Jeg har både skrevet mailer (de svarer på ca 30% av mailene sine) og ringt de, men de er utrolige!! (Jeg snakker og skriver tysk så der kan de ikke klage på språkproblemer.) Jeg kommer aldri til å handle fra de fler ganger.

Det hører til historien at de lovet meg en gave som plaster på såret nå siste gangen jeg maste. Gaven som kom var tre reserveslager til dekkene på vognen min!!! Synes vel de kunne ha hostet opp noe bedre etter flere måneders jobb fra min side for å få en fungerende vogn...

Vi har akkurat fått tfk joggster twist og maxi cosi bilstol fra Kiddies, og jeg vurderer å bestille litt ekstra utstyr nå. Sparte ca 30% inkludert moms og toll (25% av kjøpesummen).

Tok ca 4 uker fra vi bestilte til den var på døren. Ingen skader på noe av det vi bestilte og fikk sporingsnummer så jeg kunne følge med på reisen frem til døren :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...