Va9lje Skrevet 6. september 2009 #1 Skrevet 6. september 2009 ... Huff... Jeg vil ta en gr.test, men er så redd for at jeg bil skuffa og det vil jeg jo ikke bli selvfølgelig. IKM var 2 sept. men har ikke fått mensen enda. Noen sympt. så derfor hååååper jeg veldig, men tror ikke jeg er gravid.. Har alltid fått negative tester så jeg tror på en måte at jeg aldri kommer til å få oppleve en positiv test.. Vet det er teit å tenke sånn men klarer ikke la vær, hehe Skulle nesten ønske jeg var en testoman istenden for å være "redd" for å ta en gr.test.. :-) Vet ikke helt hva jeg vil med dette, men kanskje noen som kan få meg til å tørre å teste igjen? :-P :-)
-68mamma Skrevet 6. september 2009 #2 Skrevet 6. september 2009 Jeg er som deg - hater å bli skuffet og prøver derfor å holde forventningene nede. Jeg hadde IKKE testet. Hadde heller ventet i minst en uke til. Hvis du er gravid så er du minst like gravid om en uke :-) Og er du det ikke så får du jo mensen snart likevel.
ms.førstegang Skrevet 6. september 2009 #3 Skrevet 6. september 2009 Jeg elsker å teste :-P Synes det er kjempe spennende. Men jeg tenker alltid, jeg er ikke gravid ilikevel.. Å da blir jeg ikke sååå skuffa om den er negativ. Tenk på om den er positiv, du får en kjempe overaskelse og mye å se fram til :-) Bare ikke få for store forventninger :-) Plutselig endag så får du den vakreste presangen som det går ann å få :-) Gå nå, ta en test!!
N_79 Skrevet 6. september 2009 #4 Skrevet 6. september 2009 Tenk positivt og positive ting vil skje...høres klisje ut men jeg vet det fungerer Så bare tro i hjertet ditt at denne gangen vil du teste positivt, og om du klarer så venter du litt til før du tar en test så vet du i alle fall at du ikke tok en for tidlig LYKKE TIL
Va9lje Skrevet 6. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. september 2009 Takk for svar dere :-) Jeg får vente til onsdagen hvertfall :-) Krysser fingrene for at tanta blir hjemme og at jeg får en positiv test :-D God natt :-)
Va9lje Skrevet 10. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 10. september 2009 Har enda ikke fått mensen, men jeg tør ikke ta en gr.test!! Hvorfor skal det være så vanskelig :-/
monca*84*j12 Skrevet 10. september 2009 #7 Skrevet 10. september 2009 Løp og ta en test du. Resultatet blir jo det samme uansett om du er gravid eller ikke.. Jeg vet veldig godt hvordan det er og ha skrekken... Jeg kan sitte og vente på deg.. så har du enten noen og rope hurrrrrrrrrraa til, eller få litt trøst av!!! Løp og test!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå