Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette har virkelig vært en tung dag..... Er på dag 28 og har hatt to blenda hvite tester og TR dukket opp som vanlig i dag. Nå skal vi altså i gang med 9 pp etter MA og 1/10 er det 1 år siden oppstart på prøving. Jeg vet vi hadde sex på riktig tidspunkt pga eggløsningstest, kroppen bare fungerer ikke. Jeg har tatt blodprøver denne ppen og får oppfølging av gyn, så ser frem til å høre hva hun kan hjelpe meg med, skal inn til siste blodprøve onsdag. Huff ble rotete dette her, men nå ble jeg bare fryktelig motløs og trist. J

PS: Noen som kjenner til Don Quai? Mener jeg tok det da jeg prøvde på datteren min og at jeg da ble gravid like etterpå, men husker ikke helt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først og fremst vil jeg bare si at jeg føler med deg, og håper du snart blir gravid :) Så vil jeg si at jo mindre du prøver å stresse med å bli gravid jo fortere blir du det...vet det er veldig vanskelig å ikke stresse når man har så lyst på barn, men jeg vet om flere som så og si har "gitt opp" og rett etterpå har de blitt gravid. Uansett ønsker jeg deg/dere lykke til :D Håper dagene framover blir bedre.

Skrevet

*trøsteklem*

Vet alt om hvordan dette er..

Skrevet

Uff, sender deg en stor trøste klem. Ikke lett dette her.

Litt over et år siden vi startet selv.

Håper de finner noe de kan fikse på null komma nix, og at du blir gravid neste pp. Lykke til videre. Ikke gi opp nå. Husk, for hver pp som går, er du en pp nærmere den du blir gravid på.

Skrevet

Tusen takk! Det varmet virkelig med trøsteklemmer i dag! Vet humøret og håpet stiger igjen om noen dager, men i dag tillater jeg meg å være litt trist og selvmedliden. Stor klem tilbake! Lykke til i deres neste pp!

Skrevet

Møkka TR! :-( Men snart er du gravid igjen, jeg heier på deg!

Trøsteklem og varme tanker!

Skrevet

Huff.. sender deg en trøsteklem J-76.

Håper du får hjelp nå som du er under utredning.

Skrevet

Huff så leit. Sender deg en varm trøsteklem. Fikk selv mensen. Håper juni er vår mnd.

Skrevet

Takk takk jenter! Ser litt lysere på det i dag, ser frem til svar på prøvene og om det blir pergo eller annet som kan hjelpe oss å få fart på sakene. Tvi tvi til dere også! Ps Katta da havner vi på samme IKM tråd, snakkes mer der. Stor klem J

Skrevet

Jepps det gjør vi. Uke 40. Det må vel bety lykke vel??????????????. Vi satser på det. Stor klem tilbake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...