Gå til innhold

jaja, da var det inn i en ny pp da....

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3

Anbefalte innlegg

Gjest frøken_førstegangsprøver
Skrevet

uff...Fikk tanta for fullt nå,en god dag på etterskudd, kjempevondt og veldig dårlig:( Så da er det bare å begi seg inn i 4. pp da.. Håper virkelig det sitter denne gangen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei !

Fikk TR i går jeg -så da er d inn i pp 29 for min del :/

Har du noen spesielle ting du skal prøve denne pp da ? :)

Jeg vil satse på annen hver dag igjennom hele syklus denne pp - siden forrige var d omtrent hver dag :P

men den satt ikke da:/

I morra skal samboer ringe fastlegen for svømme-prøve også...

Skrevet

PP29?!? Off, må si jeg er imponert at du fortsatt virker så positiv og holder motet oppe :) Jeg er bare i 3pp og føler jeg mister litt optimismen for hver pp. Har dere noen barn fra før? Merker det er det som stresser meg mest som førstegangsprøver - å ikke vite om vi kan få barn.

Ønsker dere begge lykke til og håper vi alle får gleden av en liten spire en gang :)

Skrevet

hei håpefull :)

nei her har vi ingen barn - men man kan ikke miste motet - vi skal nå greie det vi også ei eller anna gang og på en eller annen måte :)

kanskje det ikke har klaffet for kroppen ikke er klar? hvem vet - men jeg håper jo det kan skje en eller annen gang og helst igår :P

hvis jeg stresser med det - så er d bare ennå mer deprimerende når tr kommer - så man må heller tenke på noe anna :)

igjennom prøvetida har jeg anskaffet meg hund - og om en måned så får jeg meg ett lite føll som nettopp er avvendt :D gjett om jeg gleder meg :D kommer ikke til å tenke på prøving i det hele tatt da :P

lol :P

men d som skjer-det skjer - og vi får bare vente å se - og nå som samboer snart skal avgi svømmeprøve - så får vi se da - er de ok - så vil jeg ikke bekymre meg ennå ;) jeg vet jeg har eggløsning og at alt ser bra ut - har regelmessig syklus også - så ei gang må vi nå bare greie det :)

håper virkelig at du,kjære håpefull - får full klaff denne pp - og hvis ikke så håper jeg du ikke gir opp - vi får spire :D er bare snakk om når ;)

klem

Skrevet

Må bare si jeg er VIRKELIG imponert over din positivitet og holdning :) Man kan ikke miste håpet nei, og jeg har ikke lov til å bli motløs engang - herregud er bare i 3 pp. Til forskjell fra deg sliter jeg med uregelmessige sykluser, men akkurat fått tilbakemelding på blodprøver at alt så bra ut hormonmessig :) Har el hver måned, bare litt tilfeldig når den kommer. Hadde el igår, så legger inn siste aksjer ikveld. Vet vi har truffet de andre pp'ene også så før eller senere skal det klaffe for oss også :)

En imponert og lykke til klem fra meg :)

Skrevet

Det er iallefall veldig gode sjanser for deg og lykkes ganske fort når du hormonmessig er normal og at du vet du har el :) du må bare tenke sånn :)

uansett hvor lenge eller hvor kort man har prøvd så kan man bli motløs - husker jeg også i begynnelsen - var nesten manisk :P helt fra meg hver gang tanta kom... men etterhvert som tida gikk - så vokste jeg litt på det - og man må jo tenke positivt ellers blir man bare ødelagt av det :/

dere prøvde på nr 1 , ikke sant ? :) hvor gammel er du ? (om jeg får spørre om det :P ? ) jeg og samboer er 24 begge 2 :) skiller vel 1 uke vi da - hehe :)

helt riktig som du sier - før eller siden SKAL det klaffe :D

og hvis jeg skal gi ett tips - så er d å kose seg sammen når man skal prøve å lage baby - ikke bare ha sex for å få en dose :P sånn tenkte jeg før - og da ble samboer rett å slett lei :P stadig overrasker vi hverandre og koser oss - kan ikke BARE tenke på å bli gravid - selv om jeg vet d ligger i bakhodet hele tida :)

samboer gruer seg til å ta tlf til legen i morra - han som aldri går til lege for noe ... men det skal bli godt å få det gjort og få svar på om det er normalt eller ei så man har noe å forholde seg til :)

du får holde meg oppdattert da - kanskje du sitter med en positiv test i hånda om en 14 dager :D

krysser fingrene for dere og sender masse lykke-til-støv ;) ;)

Skrevet

Vi er nesten samme alder - jeg er 25, samboer'n 24 år. Det er så sant det du skriver, merker faktisk forskjell på 1pp og denne. Nå har vi hatt sex hver 2.dag syklusen igjennom og la inn en ekstra i går på el, men også fordi vi da hadde veldig lyst. Viktig at det ikke blir sånn "vi må ha sex NÅ".

Godt vi har alderen med oss. Selv om det er like frustrerende for oss "unge" at ting tar tid og alt ligger til rette for å bli gravid helst i går, så har vi liksom tid til å prøve litt.

Ønsker samboeren din lykke til imorgen:)

Gjest frøken_førstegangsprøver
Skrevet

off, syns du er bemerkelsesverdig tolmodig! beundrer deg virkelig, jeg syns det er vanskelig nå, men jeg og typen har bestemt oss for å tenke slik at nå har vi en måned til på oss til å forbrede sseg, og ha litt tid sammen bare vi! men merker det klør i eggstokkene! hehe...neeeii, man må jo bare vente, og prøve å stresse minst mulig, fofr man kan jo ikke akkurat tvinge kroppen til å jobbe fortere.. tror kanskje jeg ville vært mindre deppa hvis jeg ikke hadde så vondt hver måned, blir helt krøpling og sengeliggende...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...