Gå til innhold

Dere som har hatt MA... er det bare meg...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg som synes graviditetssymptomene kommer tilbake etter MA og henger i veldig lenge?

Hadde MA for ca 6 uker siden nå. Hadde ikke noen graviditetssymptomer siste to ukene før jeg mistet, men etter ca 3,5 uke kom symptomene tilbake, og disse er vedvarende. altså VELDIG ømme bryster, kvalme, trøtthet, og murringer... Men jeg fikk jo TR etter 5uker så vet jo at jeg ikke kan være gravid igjen, så er sikkert psykisk..

hvor lenge er det vanlig at det er slik?vil liksom prøve å komme meg litt videre å prøver jo igjen så er redd for falske forhåpninger rundt ny IKM...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde en MA i uke 10 for noen år siden, men syntes symptomene forsvant fort - iallefall iløpet av de 4 ukene som gikk før mensen kom tilbake etter utskrapningen.

Hadde tatt en test for sikkerhets skyld, hvis jeg var deg - så er du sikker på at det ikke henger igjen noe Hcg i kroppen din (jo lenger på vei du var da du mistet, jo lenger sitter hormonene igjen etter en abort)

Skrevet

Hei! Jeg har hatt 2 MA i år, første gang mistet jeg tvillinger i uke 12, det var i mars i år. Fikk tilbake mensen etter 4 uker og ble gravid igjen med en gang. Graviditetssymptomene gikk aldri over. Så mistet jeg denne også i MA i uke 10, det var den 30.mai. Hadde fortsatt symptomer på graviditet 7 uker etter MA, mensen kom tilbake 8 uker etter MA. Min lege sa til meg at det kunne ta så lang tid som opptil 9 uker å bli kvitt alle symptomer og hcg i kroppen... Det er jo også veldig individuelt hvor fort hcg og symptomer går over, hos noen tar det lang tid og hos andre tar det kortere tid. Gi deg selv tid til å få tilbake hormonbalansen i kroppen, det svinger veldig etter en MA. Lykke, lykke til videre, håper du blir fort gravid igjen! Stor klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...