3barnsmor? Skrevet 6. september 2009 #2 Skrevet 6. september 2009 Masse drikke og fiberrik mat, har jeg hørt men det har ikke hjulpet på meg mennå begynner følsen av oppblåsthet å gå tilbake da.
Neni Skrevet 6. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2009 ok...iiik...er forferdelig travelt å se ut som du er 6 mnd på vei...buksene er trange og...sukk!
3barnsmor? Skrevet 6. september 2009 #4 Skrevet 6. september 2009 tell me about it. Men takk og lov for joggebukser(har liten lyst å begynne med mammabukser allerede nå)
Neni Skrevet 7. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 7. september 2009 drikker og drikker vann jeg....,føler bare at magen fylles opp...hehe Det er vel en del av graviditeten så får vel bare leve med det:) Skal jo tross alt komme ett nurk til slutt:)
Fifrildi Skrevet 7. september 2009 #6 Skrevet 7. september 2009 Gåtur! Og hvis det er luft: Ikke hold det inne. Promp som en mann. Et tips jeg har lest er å legge seg på alle fire på gulvet og så senke seg ned på armene slik at rumpa blir desidert høyeste punktet... hvis det er luft du er plaget ekstra med vil du kanskje gjøre den øvelsen i enerom...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå