Gå til innhold

Ingen mens, negative tester..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg ikke hatt mens på 6 uker.. Og får bare negative tester. Jeg har masse symptomer.

-Oppblåst

-Puppene har vokst

-Nederste del av magen har blitt hardere

-Rumling

-Kveldskvalm

-Humørsyk

Jeg blir snart helt tullete i hodet av det.. For mensen dukker ikke opp, testene blir bare negative.

Og jeg føler meg kjempe gravid..

Burde jeg begynne å få meg sjekka da eller??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm... Du kan jo være en av de som tester positivt litt seint? Kanskje ta en blodprøve hos legen? Så vet du ihvertfall:) Masse lykke til!

Skrevet

Har sjekka tappen nå. Den var lett og kjenne. En pekefinger inn. Den peka mot rompa på en måte, bakover.

Den var litt myk uten på og hard når jeg "dytta" og kjente ordentlig på den?

Skal til legen på torsdag :-)

Skrevet

Jeg mistet mensen og tok tre hjemmetester med litt mellomrom...trodde ikke jeg var gravid, men gikk etter en stund til legen fordi jeg var så dårlig. Der tok jeg alle mulige andre tester fordi jeg hadde jo tatt grtest hjemme. Jeg fikk spørsmål om å ta en grtest for sikkerhetsskyld og jeg sa ja...kunne jo ikke skade. Da var jeg 10 uker på vei med min første datter :D Så ikke gi opp håpet om at det kan være en liten spire inni der! Masse lykke til på torsdag hos legen ;) Klem

Skrevet

Jeg har sikkert tatt 9 tester de siste to ukene..

Tok test idag ettermiddag.. Negativ.

Har en til liggende som jeg skal ta i morgen tidlig.. Er den negativ får jeg bare smøre meg med tålmodighet til jeg skal til legen..

*sukk..*

Skrevet

Det gikk kanskje to uker mellom hver test jeg tok..men man kan jo bli tussete av å aldri få bekreftet noe, så skjønner din frustrasjon. Uansett ønsker jeg deg masse lykke på torsdag :D :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...