Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 6. september 2009 #1 Skrevet 6. september 2009 ..og trøtt! Akkurat begynt i ny jobb så bare MÅ jobbe. Hvis ikke skulle jeg nok blitt hjemme i noen dager! Jeg er sykepleier, bare jeg ikke kaster opp rett foran en pas. eller kollega.. bare sjefen som vet det.. uff.. Når skal dette gi seg da?
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 6. september 2009 #2 Skrevet 6. september 2009 Huff stakkar deg søster. Jeg vet hvordan du har det. Jeg er også i bransjen og synes det er tøffe dager. Har vært hjemme en uke nå pga forkjølelse og hoste. Har en ettåring som også var syk samtidig. Slitsomt med sykt barn, syk selv og feber opp i 38,5 og kvalme hele dagen. Men det kommer seg nå. Håper jeg føler meg bedre snart. Og jeg håper det samme for deg!
Gjest Skrevet 6. september 2009 #3 Skrevet 6. september 2009 Vet så godt hvordan du har det...helt grusomt...men det går over men det vet du jo...Jeg prøver å spise ofte og lite,synes det hjelper litt hvertfall. Jeg er hjelpepleier og har tenkt det samme mange ganger..men det har gudskjelov gått bra=0))
bolla piggsvin Skrevet 6. september 2009 #4 Skrevet 6. september 2009 har det akuratt likt som deg.men jobber i bhg da..får prøve og manne meg opp til jobb i morgen:(
Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 7. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 7. september 2009 Det gikk faktisk bra på jobb i dag altså! Verste er bare kjøreturen til jobben, blir bilsyk!!! Hvem f.. blir bilsyk når de kjører selv? Tar bare 10 min heldigvis.. Kvalm nå på kvelden igjen, knasker sure epler, hjelper litt! Skal legge meg snart, begynner 19 i morgen og mitt søvnbehov er stooort. I morgen kveld får jeg besøk av ei venninne jeg ikke har sett på kjempelenge. Hun håper nok på rødvin og skravling hele natten, men det spørs om jeg i det hele tatt klarer å holde meg våken særlig lenge- Rødvin skal hun få da:-) Og jeg har fri på ons. så..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå