Musemor med tre søte små Skrevet 6. september 2009 #1 Skrevet 6. september 2009 Man sier man kan få utredning og prego dersom man ikke blir gravid etter et års prøving. Men er det 1 år etter at jeg sluttet med prevensjon (aug. -08) eller 1 år etter MA'en jeg hadde (jan -09)?
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 6. september 2009 #2 Skrevet 6. september 2009 Tror dette er veldig individuelt, men man må bare høre med gyn og legge frem hvordan du føler det...... Selv fikk jeg pergo fordi jeg spurte, har egen eggløsning men trenger et litt ekstra puff på eggene, håper iallfall det skal hjelpe:))))
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 6. september 2009 #3 Skrevet 6. september 2009 Jeg ville bedt om utredning 1 år etter prevansjonsslutt. I verstefall sier bare legen at du må komme tilbake i januar. Men jeg tror nok at du kommer til å bli henvist til utredning nå. Masse lykke til, håper du blir gravid igjen snart og at spira blir der i 9 mnd!
Solsol Skrevet 6. september 2009 #4 Skrevet 6. september 2009 Hei. Gynekologen som jeg var hos, sa han gjerne hjalp damer når de hadde prøvet ca halvåret:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå