Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Noen som vet hvor man kan få tak i pysj med votter? Synes lillegutt blir så kald på hendene om natta, og det er håpløst å legge hendene under dyna :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm...finnes det? Aldri sett før jeg ihvertfall! Nå vet jo ikke jeg hvor gammel gutten din er, men ville bare nevne at det er helt normalt at små babyer er litt kalde på hender/ føtter, og at de ikke nødvendigvis er kalde av den grunn...Dette skyldes dårlig blodsirkulasjon, og er visstnok helt normalt=) Kjenn etter i nakken om du lurer på om han er kald, det er det beste stedet å kontrollere slikt!

Skrevet

Ja, jeg har en pysj hvor man kan trekke over hendene, men den er kjøpt i england. Han er snart 3 mnd. Jeg bruker å kjenne i nakken, og han er god og varm ellers på kroppen. Er bare de små fingrene som er kalde. Men da skal jeg kanskje ikke bry meg så mye om det da :)

Skrevet

Vi har en sånn pysj fra Lille Ba. Bruker ikke vottene vi, da, men pysjen er uansett veldig myk og god!

Skrevet

Vi har janus sin Ullpysj, den kan "trekkes" over hendene og føttene:-) Kjempegod!!!!

Skrevet

Kan jo bare bruke vanlige klorevotter?

Ellers vil jeg anbefale deg å få noen som kan strikke til å lage pulsvarmer til babyen din :)

Det er genialt! Snuppa er litt avhengig av å ha fingrene fri, ellers får hun en smule panikk (får ikke tak i smokken sin da). Så mamma strikket bittesmå pulsvarmere til henne. Trekker de ned til rett over der tommelen begynner, hvis du skjønner. Det varmer godt, å hun blir ikke iskald på hendene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...