Miranda C Skrevet 6. september 2009 #2 Skrevet 6. september 2009 Akkurat hvorfor jeg ikke liker det er jeg ikke sikker på, enten liker du et navn eller så liker du det ikke Noen grunner er fordi det er så gammelt, så heller ikke det er noen fin klang i navnet. Stav?!
Tia88 Skrevet 6. september 2009 #3 Skrevet 6. september 2009 Det er ikke stygt, men jeg liker det ikke fordi jeg synes det er litt for "hardt"
Vipsenmamma Skrevet 8. september 2009 #4 Skrevet 8. september 2009 Det har ikke en fin klang i seg og det minner om gusten -
♥Nemi♥ Skrevet 8. september 2009 #5 Skrevet 8. september 2009 For jeg vet om en hest som heter det, og en mann som har vært ekkel mot meg heter det.. Så jeg liker det ikke for jeg har dårlige assosiasjoner til det.
M ♥ ♂-2010 Skrevet 9. september 2009 #6 Skrevet 9. september 2009 Jeg vet rett og slett ikke om jeg liker det eller ikke. Tenker liksom "gammel gubbe" når jeg hører navnet - men her om dagen så jeg en liten søt 3åring med lyse krøller som het det. Så det funker jo;-)
Tante Blås Squaw Skrevet 10. september 2009 #7 Skrevet 10. september 2009 Jeg syns Gustav er fint, men svarer likevel ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå