Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!jeg lurer på dere som tok modn.akup. før fødselen hjalp det?blev det lettere fødsel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg tok modn.akup. før fødselen, men om det hjalp er ikke godt å si. Jeg fødte to uker før termin, men hadde rier i over 30 timer, og det hele endte med keisersnitt fordi hodet ikke festet seg (kom ikke langt nok ned i bekkenet, mao). Så jeg vet ikke, jeg... Det skader jo ikke å prøve hvis du er skikkelig lei. Lykke til uansett!

Skrevet

hei, jeg tok modningsakupunktur, men tror ikke det hjalp noe særlig. Tøying/Stripping hjalp mer. Fikk akupunktur under fødselen og som smertestillende, å det hjalp heller ikke. For meg da =)

Skrevet

Jeg er overbevist om at det hjalp meg. Kom inn på sykehuset med 7 cm åpning kl sju om morgenen og kl ti var datteren min ute. Det var en lett og rask fødsel.Fikk jo mange cm gratis jo:)

Jeg hadde en tøff fødsel med førstemann, de sier jo også at det er lettere å føde nummer to. Så det spilte vel også inn på at det ble en myye lettere fødsel.

Men, jeg kan virkelig anbefale modningsakupunktur!

Skrevet

Tror ikke det hjalp her, gitt... ble igangsatt fødsel 2 uker over termin med modningspille, tatt vannet, fullt drypp og til slutt vakum. Neste gang tror jeg at jeg sparer de pengene.

Skrevet

takk før svar:)min første fødsel tok 36 timmer og endte med keisersnitt...alt var bra med gutten min:)denne gangen er jeg lit redd att hvordan det skal gå..men hvis det hjelper ikke så mye da...det koster en del.prøver å klare meg egen hånd...

Skrevet

Jeg fikk full effekt av modningsakupunktur, tøying/stripping og bringebærkapsler... hadde 3-4 cm 1,5 uke før termin....

MEN.. vannet gikk... og jeg fikk ikke rier... ble satt igang 2 dager etter vannavgang... fødselen gikk på 2 timer fra 1ste ri... Så her va det kansje en smule FOR effektivt kan en si...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...