Gå til innhold

what 2 do? Hjelp...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid nå for tredje gang,er 26 år gammel og er alenmor til 2 barn på 6 og 7,5 år...

Denne graviditen var ikke planlagt eller noe jeg prøvde på,hadde sex 3 uker etter sist mensen,og trodde det kom til å gå bra...men det gjorde det ikke da... BF er jeg ikke sammen med ortlig-men vi har bare hatt hverandre halvåret +(ikke bare sex,men har vært sammen utenom det også)

Han har 3 barn og sier at han ikke er klar får å få en til,skjønner jo den. Men han visste jo at jeg ikke gikk på p-piller og det var en sjanse liksom...

Er utrolig usikkert på hva jeg skal gjøre nå,om jeg skal beholde eller ikke... MEN er utrolig usikker på om jeg klarer å ta abort!!! det er mange som sier at det bare er en celle-klump og alt det der- ja,det er det nå...men om noen uker så er det jo IKKE det lenger. Det utvikler seg jo til å bli barnet mitt. mitt kjøtt og blod! Jeg har alltid vært imot abort,assa dømmer ikke folk som gjør det-har flere venninner som har gjort det opptil flere ganger... Men for meg er det veeeldig vanskelig... Er redd for at jeg kommer til å angre noe sinnsykt etterpå!

Jeg har fått time til forundersøkelse på sykehuset neste mandag,så jeg drar på den( aldri gjort det før så er litt spent). Så mine planer er jo å dra på den,sjekke med innvendig ultralyd om det de kan sjekke.og få fakta på bordet og så bestemme meg. Men det er jo ikke lett i det hele tatt... huff...

Jeg elsker jo de 2 barna jeg har ,og kunne ikke tenke meg et liv uten de...Men det er jo slitsomt å være alenemamma å...

Ååå,det er såå vanskelig,vil jo ikke velge feil! Sånn praktisk så vet jeg at jeg burde ta abort,men når det kommer til følelsene så vil jeg jo beholde lille gull i magen!

Hva skal man følge,fornuften eller hjertet??? Hjelp...

Fortsetter under...

Det går an å kontakte Amathea for hjelp og råd... De kan hjelpe deg slik at valget ditt blir et resultat av å følge både hode og hjerte :-) Håper du finner den løsningen som er best for deg!

Lykke til! Hilsen en som skal til forundersøkelse i morgen. (Jeg er så sikker i min sak at jeg ikke trenger forundersøkelse men slippe den får man ikke... Og det er kanskje bra i de fleste tilfeller...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...