Gå til innhold

ang spray,sprøyter og kl.slett

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg sprayer kl 8-15 og kl 22..har tatt sprøyter sammen med spray kl 22...men nå lurer jeg litt på om det burde vært litt tid mellom spray og sprøyte?? mye en skal gruble på altså..

har gått på sprøyter siden tirsdag puregon 225IE..ganske mye egentlig men kjenner ingenting til det jeg?burde jeg det nå på den dosen?

sist merket jeg ikke noe som helst på 175IE(kort regime) og fikk bare ut 4 egg..er så redd det ikke skal gå veien nå heller:(

Skrevet

dytter litt jeg:))

Skrevet

heisann!

jeg vil tro at dersom det var viktig at spray og sprøyte ikke blir tatt samtidig, så hadde vi blitt opplyst om det... Sprayen ha vi jo i kroppen i 8 t så uansett når du setter sprøyten vil du ha spray i kroppen...sprayen og sprøyten skal vel veie hverandre opp tror jeg på en måte... visst du skjønner bableriet mitt nå, hehe :)

Skrevet

hehehe:)) bare glad noen skjønner bableriet mitt jeg hehe!!

men du har jo rett da...vet ikke helt hvorfor jeg plutselig fikk det for meg ett flere dager med begge deler...er vel det at jeg ikke kjenner noe i magen enda at jeg begynte å surre litt med meg selv hehehehe:))

Skrevet

Betyr ingenting når du tar spray ift sprøyter :-)

Poenget er bare at det skal gis så jevn hormontilførsel som mulig, derfor tas sprayen med jevne mellomrom og det samme gjør vi med sprøytene - når du tar dem i forhold til hverandre betyr ingenting.

At du ikke kjenner noe til effektene av sprøytene betyr heller ingenting - det varierer fra person til person, forsøk til forsøk etc etc.. Økt dose tilsier heller ikke nødvendigvis at du skal kjenne noe. Det er ikke noen sammenheng mellom hva du kjenner eller ikke kjenner og hvor mange egg du får ut.

Konklusjon: Pust ut. Prøv å ikke bekymre deg mer enn nødvendig ;-)

(Ja, jeg vet at det slett ikke er lett - men poenget mitt er vel bare at det er nok å bekymre oss for i dette gamet om vi ikke skal bekymre oss for det vi ikke trenger bekymre oss for, hehe..)

Skrevet

MK73.

takk for kloke ord!! jammen godt å høre:)) trengte en som kunne "riste"litt vett i hode mitt nå...er så bekymret for at det ikke skal gå denne gang heller....ul på fredag som kommer så er vedlig spent nå!!

takk for svar alle sammen:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...