Lillepromp blir storesøster Skrevet 6. september 2009 #1 Skrevet 6. september 2009 Jeg har lyst å kjøpe en sånn pose som man legger barnet i og stropper fast i sengen. Har sett en på Barnas Hus, men synes å huske de var veldig dyre.. Har dere noen tips på hvor man kan få tak i en sånn en som ikke er så forferdelig dyr? Bor i Trondheim, men kanskje det finnes noen gode nettsider?
Faylinn Skrevet 7. september 2009 #3 Skrevet 7. september 2009 Vi kjøpte på barnevognhuset Rudo til ca 500 kr, vet ikke om de er t Trondheim også.
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 9. september 2009 #4 Skrevet 9. september 2009 Hvorfor stroppe fast i senga? Greit nok med sånn pose dersom babyen sparker av seg dyna hele tiden, men skjønner ikke helt vitsen med å stroppe dem fast.
Indigo 08-10-13 Skrevet 9. september 2009 #5 Skrevet 9. september 2009 Vi kjøpte vår reimpose på Reflex. Kosta 499,- Er litt foret, men ikke så tykk, så har dyne over. Gutten vår ligger kun i body i posen. Etter 9 mnd med nattetull kjøpte jeg denne posen. Gutten var har dessverre bestandig holdt et sabla liv om natta, og da han begynte å krype og røyse/sette seg opp ble nettene verre om mulig. Han holdt seg selv og hele familien oppe med all turningen i senga. Innføring av posen gikk kjempebra, nettene er blitt litt bedre, og jeg slipper å legge han ned 50 gang iløpet av natta! Hvis ikke det er "vits" med å stroppe fast, så vet ikke jeg....!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå