sommerbaby! Skrevet 6. september 2009 #1 Skrevet 6. september 2009 jeg fikk positiv el test for 2 dager siden. tok en i går, klarte ikke bestemme meg om den var positiv eller negativ. ble veldig positiv etter tidsfraisten hadde gått ut, så er vel egentlig negativ. har gjort "vårt", hver dag, og 2 dager før positiv test. men nå er jeg veldig hoven, er nesten vondt?! og noe ekkelt i trusa, jeg trodde først jeg hadde fått mensen men var vel mer brunt så jeg etterpå. er ikke rester fra i går, da hadde det kommet før. noen som vet hva dette kan være for noe? infeksjon? aldri opplevd slik før. vi har hatt masse sex før i el og, og har aldri opplved å bli hoven etterpå, noen her som har opplevd det samme?
minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 6. september 2009 #2 Skrevet 6. september 2009 kan jo kanskje høres ut som en soppinfeksjon... jeg har ikke opplevd det som du skriver det men du kan jo spørre på apotektet. det er uansett ikke farlig å ta en runde med canesten.... hvis det ikke blir bedre burde du ta en tur til legen og utelukke andre ting.....
sommerbaby! Skrevet 6. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2009 tenkte på det jeg og, har hatt de tfør. men da var det ekstremt kløe, det er det ikke nå. får bare se hvordan det er i morgen =) det er ikke farlig bruke canesten om man prøver å li gravid? tenkte da spesielt på stikkpilla.
retro Skrevet 6. september 2009 #4 Skrevet 6. september 2009 Det er ikke farlig med canesten når man er gravid, man skal bare ikke bruke applikatoren. Tror ikke det er noe anerledes hvis man prøver..
sommerbaby! Skrevet 6. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. september 2009 jeg har smurt meg med krem, og ble betraktelig mye bedre i løpet av noen få timer.. så da er det vel sopp da. jeg som trodde kanskje det endeli var noe på gang i magen min får krysse fingrene, lenge til ikm enda. en hel evighet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå