kosemoms♥med ny spire Skrevet 6. september 2009 #1 Skrevet 6. september 2009 tr kom for fult i dag!! skikkelig nedtur, siden jeg var HELT sikker på at det hadde gått denne gangen ((( Men nå vet jeg ihvertfall når ikm er da!
2010 Mammaen Skrevet 6. september 2009 #2 Skrevet 6. september 2009 Huff, så kjedelig... Synes du fortjener en positiv test nå, som har prøvd så lenge.. Krysser fingrene for deg neste pp : )
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 6. september 2009 #3 Skrevet 6. september 2009 Ånei, for no dritt!!! Men som du seie. Nå veit du hvertfall når ikm er og el og sånn! Håpe neste pp vil være den som teller!!!!!
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 6. september 2009 #4 Skrevet 6. september 2009 Søren også, hadde sånn tro på deg denne gangen.......men da får vi det til neste pp:))) Klem fra meg
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 6. september 2009 #5 Skrevet 6. september 2009 Nei og nei så trist. Var sikker på du var gravid nå jeg. Gikk ikke for meg heller,fikk mensen i i forgårs,uhu. Håper vi er gravide neste mnd da. Lykke til. Trøsteklem
kosemoms♥med ny spire Skrevet 7. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 7. september 2009 ja var jo helt sikker på det selv også (( men da var det vel en mening med det...og da var det meningen at jeg skal høre på legen min Så får jeg bare smøre meg med tålmodighet fremover og satse på å bli gravid på nyåret :-S Mulig jeg holder meg litt unna herifra fremover...siden vi da legger det litt på vent...(men skal se jeg titter innom alikevel, hehe) Takk for gode ord jenter, og lykke til alle sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå