2010 Mammaen Skrevet 6. september 2009 #1 Skrevet 6. september 2009 Hadde overhodet ikke forventet noe som helst. Hadde faktisk helt avskrevet denne pp og var innstillt på ny. Blir veldig spennende å se om det blir en sterkere strek i morgen! Symptomer: Ømme pupper bare en dag denne pp, og det kom senere enn vanlig Stikking murring rundt dpo 5-7 - kanskje festesmerter? Håret mitt har blitt litt fett og føles "ekkelt" I dag er jeg litt uggen (men det kan være angst, for det fikk jeg etter jeg så streken ;-)
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 6. september 2009 #2 Skrevet 6. september 2009 Kjempe spennende, lykkt til med neste testing:)))))
2010 Mammaen Skrevet 6. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2009 Takk for det Tirilgirl : ) Har ikke fått en slik strek før, så jeg er optimist. Håper det snart er din tur nå! Det fortjener du!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 6. september 2009 #4 Skrevet 6. september 2009 oi,hvisker et forsiktig gratulerer. Men er sikker på din strek er sterkere i morgen. Gøy å høre. Lykke til. Klem
2010 Mammaen Skrevet 6. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. september 2009 Takk for det katta : ) Håper du har rett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå