2 prinser i huset Skrevet 6. september 2009 #1 Skrevet 6. september 2009 hei hei. Lurer bare på en ting: JEg har en gutt på 1 år, som sitter masse i beco butterfly II, han koser seg masse i den, og jeg har aldri et sekund angret på at jeg kjøpte den. Men jeg ble bitt av bære basillen når han var 4 mnd, så jeg har aldri båret nyfødte... Nå venter jeg en liten en om 4 mnd, og vil jo selvsagt også bære den lille mest mulig. Hva er mulighetene mine?? Vet at beco'en min har nyfødt innlegg, men det er jeg litt skeptisk til, tror jeg...
Nenya^juni2010 Skrevet 10. september 2009 #2 Skrevet 10. september 2009 Du kan jo prøve å bruke becoen, men tror ikke den er myk nok til å omslutte det lille knøttet =) Ved vevd eller elastisk sjal får du omsluttet barnet mye bedre og gir den alle ekstra støtten en liten nyfødt trenger. Du har også litt flere muligheter til bæremåter.. Jeg ville kjøpt et sjal, iallefall til de første ukene/mnd. Når bebisen blir sterkere går det nok helt fint å bruke becoen med nyfødtinnlegget =) Kos deg med nyfødtbæring!!
sommer2012? Skrevet 10. september 2009 #3 Skrevet 10. september 2009 Støtter innlegget over. Tror også av erfaring at elastisk sjal ville være det beste alternativet mens du bærer ditt første barn på rygg, i all fall når andre mann er så liten enda.
my`en Skrevet 13. september 2009 #4 Skrevet 13. september 2009 elastisk er fint til bebis ja,men om jeg var deg hadde jeg kjøpt meg et vevd sjal,som er like fint selv om de er veldig små,eller store(3-4år) er mange fine vevde sjal,sjekk feks ut ellevill,.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå