Tingenes Herre Skrevet 5. september 2009 #1 Skrevet 5. september 2009 Kjæresten min er på golftur i Spania med gutta. Litt brisen ringer han hjem nå for en time siden for å si hvor mye han savner meg -veldig koselig det, da. Vi snakker sammen en stund, så forteller han at en av kompisene (som selv er far) har spurt hvor lenge det er til vi skal prøve....vet du hva han sier!?! At han vil begynne og prøve når våren kommer!!! Jeg ble så glad at jeg bare lo! Jeg sa ikke så mye om hvor happy jeg ble for ikke å skremme han vekk fra tanken, det siste jeg vil er å mase. Noe slikt har han ALDRIG sagt før. Det har alltid vært kanskje om noen år...må bli bedre kjent.... Det betyr at jeg kanskje kan være gravid om et halvt år!!!!!!!!!!!!!! Nå står ikke verden til påske, helvete har frosset på, etc. Har ikke vært så glad og håpefull på lenge. Kanskje jeg kan flytte inn på bli gravid snart. O, lykke!
Whynn Skrevet 7. september 2009 #2 Skrevet 7. september 2009 gratulerer så mye må være en god nyhet å få ja lykke til så masse og sove godt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå