Anonym bruker Skrevet 5. september 2009 #1 Skrevet 5. september 2009 Noen her som jobber der, og som kan fortelle meg litt om lønna der? Hva ligger minstelønn på i timen for ufaglært med 100% stilling? Hvor lang ansiennitet har du? Stoler ikke helt på at BF oppgir reell inntekt mht bidragsberegningen...
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #2 Skrevet 6. september 2009 Jeg jobber i en bedrift innen Nortura, men ikke selve Nortura altså, og vi har begynnerlønn på 140 kr (og den gjelder for alle; skoleungdom eller voksne ufaglærte folk). Med 4 års ansennitet og litt ansvarstillegg og sånn har jeg 162 kr i timen, pluss andre tillegg for ubekvem arbeidstid. Hva er det han oppgir da?
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #3 Skrevet 6. september 2009 Han sier han har rundt 230 000 i året. Han er 28 år. Ikke fagbrev da. men jeg syns det høres lite ut. Det utgjør en timelønn på rundt 118 kr... HI
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #4 Skrevet 6. september 2009 Min samboer jobber i personalavd i Nortura, og han sier at de ikke betaler så lavt som 230000 /118 kr i timen. Minstelønn for midl. ansatte uten ansennitet er 128 kr i timen, så stiger det med div tillegg når man er fast ansatt + ansennitet, skifttillegg etc. Så tror nok ikke bf oppgir alt... ;-) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #5 Skrevet 6. september 2009 Tusen takk for svar!! Men, hvordan i alle dager skal jeg klare å få frem dette da? Vi har privat avtale nå, vil det blir annerledes dersom jeg ber NAV regne ut bidraget for oss? HI
Mammas lille venn heter Liam Skrevet 6. september 2009 #6 Skrevet 6. september 2009 Kanskje han oppgir netto og ikke brutto, da kan det sikkert stemme. Da har han jo utbet. ca. 19.000 i mnd. noe som er helt reelt da. Altså, sjekk opp om det han har oppgitt er nnetto eller brutto, for det høres ut som netto den summen der.
Mammas lille venn heter Liam Skrevet 6. september 2009 #7 Skrevet 6. september 2009 Ja, du kan be nav innhente opplysninger og regne det ut for dere i forhold til inntekt og samvær. Dette koser jo litt, tror det er rundt 700 kr du må betale da.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #8 Skrevet 6. september 2009 Ja, det har jeg ikke tenkt på, kan jo hende det er det han har gjort... Men, skal man ikke oppgi bruttoinntekt i bidragsberegning da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå