<3A&A<3 Skrevet 5. september 2009 #1 Skrevet 5. september 2009 For noen år siden var jeg på vei til skolen for å ha muntlig eksamen i naturfag-klarte å få 3),og i det jeg gikk oppover bakken,og det kjentes ut som jeg fikk mensen... men så kom det mye styrtblod... kom så mye at det gikk rett igjennom olabuksa,og det er myye for meg å være mensen...kan det ha vært spontan abort? har aldri opplevd liknende før eller etter.. Dette skjedde flere år etter jeg hadde fått barna mine...
3barnsmor? Skrevet 6. september 2009 #3 Skrevet 6. september 2009 men hva er poenget med å legge det ut her inne? Er vel en egen debatt for de som har mista, du kan kanskje høre der inne....å særlig når det er så lenge siden.
minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 6. september 2009 #4 Skrevet 6. september 2009 hei:) det kan jo ha vært det men det er ikke godt å si nå... tror alle damer har en kraftig mens av og til... jeg tror ikke du trenger å tenke noe mer på det... skjønner ikke helt hvor du vil med innlegget.... "spontan abort" overskrifter er ikke det som blir best mottatt her serru... finnes en egen debatt som heter "ufrivillig abort"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå