Gå til innhold

teutonia timmy

prøver..har to gull fra før :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen har den vogna til salgs?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Henger meg på denne tråden, og spør om noen har erfaringer med vogna? Synes den virkerhelt super! :)

Skrevet

Jeg har denne og er sååå utrolig fornøyd at den nok aldri blir solgt. Genial vogn. Dette er en vogn som har fordelene til en vogn på samme tid som den har fordelene til en trille. Lett i vekt, nydelig å trille, helt passe handlekurv som også er lett å komme til, regulerbart håndtak, enkel å regulere setet fra liggestilling til sittestilling også med sovende unge i, myggnetting bak i kalesjen så man kan lufte om sommeren, titteluke på toppen så kan man jo se om ungen sover eller ungen kan se ut, lett (kun 9 kg, men føles som 2), lett å bære i en arm sammenlagt om man trenger det, liten sammenlagt, lett å legge sammen også med en unge på armen, en PEN vogn, smal så man føler nesten ikke man har med seg vogn, store hjul, mulighet for ståbrett (jeg har det og det fungerer bra). Jeg elsker denne vogna! Den har alt uten vendbart sete. Løp å kjøp! Den koster bare rett under 3000 ny så det er virkelig ikke ille pris heller, verdt hver krone.

Skrevet

Nå fikk jeg enda mer lyst på den! :) Hvor gammel var barnet ditt da du begynte å bruke den?

Skrevet

Anonym over her. Jeg brukte den faktisk fra fødselen av fordi jeg var så fornøyd med den. Funker fint med en mykbag oppi og den kan som sagt legges helt ned. Den er anbefalt fra 6 mnd står det på den men det er fordi man ikke kan montere på bag. Veldig mange begynner jo med sportsvogn fra 4 mnd så da er det jo faktisk ikke mange mnd det blir med bag heller. Har flere vogner men forelsket meg i timmyen:)

Skrevet

Jeg har den vognen (ikke til salgs da,for en fornøyd)

Det eneste jeg vil nevne for de som vurderer denne vogna,er at sittedelen kun vender fremover (altså kan ikke snu sittedelen/vende håndtak)dette syns jeg er et stort minus ved vognen,men på alle andre punkter er jeg enig i at det er en bra vogn! Bare noe å tenke over for de som bryr seg om det:D

Skrevet

mistral og timmy her jo like...

Jeg har mistral og er kjempe fornøyd. og fordelen med mistral er at du kan vendebart håndtak :))

Skrevet

Miseral er tyngre og bredere (noe å tenke på om en skal ha den med i bil osv mye). Timmyen blir mer som en trille, mens miseral er en vogn.

Skrevet

Jeg har og den vogna, men selger den ALDRI ;o) Fantastisk god vogn, som jeg kan anbefale på det varmeste! Har alle disse fordelene som anonym over her nevner. Pluss at vogna er god og lun. Spesielt med vindtrekket om vinteren. Dessuten er det full liggestilling i vogna, noe scooteren ol vogner ikke har. Det syns jeg er viktig, spesielt på litt mindre barn.

Kan også nevne at jeg og har en oth, men både jeg og jenta mi foretrekker timmien, så oth`en kommer jeg snart til å selge.

Skrevet

Selger heller ikke min, den beste vogna i verden. Har hatt brio, emmaljunga, carena og titanium og disse kan ikke måle seg med min elskede timmy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...